سردار رادان: ایران تعیین کننده شرایط منطقه است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز ایران تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است و می‌تواند همه معادلات را در خودش قرار دهد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی عصر امروز(جمعه، ۱۳ بهمن)در یادواره شهید حجت الاسلام طباطبایی نسب و ۳۵ شهید روستای نیسیان اردستان با اشاره به جنگ غزه و اتفاقات منطقه که باعث شهادت تعدادی شده است، اظهار کرد: با وجود ۷ لایه دفاعی و سامانه‌های هوشمند و دیوار امنیتی، مجاهدانِ غزه توانستند تونلی بزنند و طوفان الاقصی را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار رادان در کردستان: با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد شود

وی با اشاره به اثرات وجودی شهدا، افزود: یک گروه مجاهد می‌تواند به دستاوردهای بزرگ برسد و معادلات دشمن را به هم بزند و رژیم صهیونیستی و آمریکا از ترس شکست، همانند حیوانات وحشی دست به جنایت می‌زنند تا افکار دنیا را برگردانند.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی به کشور، گفت: امام خمینی آمد تا باورهای مردم را تغییر دهد و بگوید زیر بار ستم زندگی نمی‌کنیم.

رادان تصریح کرد: امروز، ایرانی را که تا قبل از این حتی قبول نداشتند یک نارنجک دستی را در منطقه درست کند، تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است و می‌تواند همه معادلات را در خودش قرار دهد و این عزت به واسطه حضور ملت، شهدا و مکتب سرخ امام حسین است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ملت و دشمن مکتب اباعبدالله الحسین می‌خواهد از کلمه لااله‌الله چیزی نفهمیم، گفت: تمام تلاش دشمن و همه حمله‌ها در فضای مجازی و حقیقی بر خارج کردن ملت از مسیر انقلاب و اباعبدالله است و راهکار مقابله با این حربه دشمن حرکت در مسیر شهداست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =