کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فروش شارژ ارزان‌ قیمت

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری مجرمین اینترنتی که با ترفند فروش شارژ ارزان‌قیمت اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند خبر داد و گفت: متهمین با ایجاد یک درگاه جعلی فروش شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، توسط فرد یا افرادی ناشناس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک پرستار جوان با ۲۷ ضربه قمه / قاتل به طناب دار نرسید! + عکس

وی افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد شارژ سیم‌کارتم تمام شد و بلافاصله وارد مرورگر تلفن شدم و کلمه خرید شارژ را جستجو کردم که با یک سایت شارژ تلفن همراه با قیمت ارزان مواجه شدم، با توجه به اینکه عجله داشتم بدون توجه به آدرس درگاه پرداخت و اطمینان از هویت گردانندگان آن صفحه اقدام به خرید کردم و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از مدتی تمام موجودی حسابم را از دست دادم.

معظمی گوذرزی با اشاره به افزایش تعداد شکات در روند رسیدگی پرونده افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کردند و متوجه شدند افرادی با ایجاد یک درگاه جعلی تحت عنوان فروش شارژ ارزان‌قیمت از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از شناسایی مجرمین در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهمین را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =