رونمایی از پوسترهای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و نهمین دوره موسیقی فجر در خراسان شمالی

پوستر های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و نهمین دوره موسیقی فجر با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه استانی «تجسم هنر» پوسترهای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و سی و نهمین دوره موسیقی فجر در استان با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شورای شهر بجنورد رونمایی شد.

حجت الاسلام «سرشته» معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه این رویداد هنری در نگارخانه بجنورد، با بیان این که هنر جلوه ای از صفات خداست، خطاب به هنرمندان حاضر گفت: بنابراین از میان شما هنرمندان، هر که هنرمند تر است صفت خلاقیت خدا در او بیشتر جلوه گر و روح خداوندی بیشتر در او ظهور دارد.

وی از هنرمندان خواست از این نیرو و تجلی خدا استفاده تا نقش خود را به درستی ایفا کنند. این مقام مسئول حضور پیشکسوتان در عرصه فرهنگ و هنر را در ایجاد انگیزه برای فعالیت هنرمندان جوان موثر دانست.

این گزارش حاکی است، چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از فردا درد سینما گلشن و عمیق بجنورد آغاز به کار می کند و سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در استان بیست پنجم و بیست و ششم ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن برگزار می شود.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای پیام /

کد خبر: 1219030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =