قلعه‌نویی: تغییرات جدیدی در بازی با قطر خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نسبت به بازی گذشته با توجه به نزدیکی‌ بازی‌ها و فشار روی بازیکنان چند تغییر را خواهیم داشت و قطعا بازیکنانی که تغییر می‌کنند، بهترین عملکردشان را در زمین ارائه خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز سه‌شنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی قطر در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در این مرحله حساس‌ترین بازی را خواهیم داشت. زحمات ۵ بازی گذشته روی این بازی به نتیجه می‌رسد. بعد بازی مقابل ژاپن با بازیکنانم صحبت کردم که در دوره‌های گذشته نیز شما به این مرحله رسیده بودید. مهم این خواهد بود که شما برتری مقابل ژاپن را فراموش کنید و فقط به بازی با قطر فکر کنید.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم قلعه‌نویی از بازیکنان تیم ملی

وی افزود: ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که دوره قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برد. خوشبختانه بازیکنان تیم ملی فوتبال شرایط حساس این دیدار را درک کرده‌اند و در تمرین دیروز نیز من به چشم دیدم که آن‌ها قصد دارند فعل خواستن را به واقع صرف کنند. همانطور که در بازی ژاپن و بازی‌های گذشته نیز این کار را انجام دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در رابطه با انتقادهایی که در بازی‌های گذشته از تیم ملی و او شده‌ بود، گفت: من خدمت این دوستان عرض می‌کنم که بین تیمی که بد بازی کند با تیمی که خوب بازی می‌کند اما از موقعیت‌های بدست آمده استفاده نمی‌کند، فرق بسیار زیادی است. ولی آن نقدها نقدهای منصفانه‌ای نبود و نقدهایی نبود که به تیم ملی کمک کند. در مواقعی تیم شما بد بازی می‌کند و نمی‌تواند ایجاد موقعیت کند، یا در ساختار دفاعی مشکل دارد، بله در آن زمان باید هر نقدی را بپذیریم، اما ما در بازی‌های گذشته نیز از رقیبانمان بهتر بودیم.

قلعه‌نویی در رابطه با بازی ژاپن نیز اظهار داشت: ما در این بازی نیز تا وقتی که گل را دریافت کنیم، هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم. حتی شاید یکی دو موقعیت نیز ما بر روی دروازه آن‌ها ایجاد کردیم. حتی گل این تیم نیز روی اتفاق به ثمر رسید. قطر تیم بسیار خوبی است و در چند سال گذشته سرمایه‌گذاری خوبی بر روی فوتبال داشته‌اند اما بچه‌های ما نشان دادند که در شرایط سخت نیز بهترین عملکرد را خواهند داشت. ما نسبت به بازی گذشته با توجه به نزدیکی‌ بازی‌ها و فشار روی بازیکنان چند تغییر را خواهیم داشت و قطعا بازیکنانی که تغییر می‌کنند، بهترین عملکردشان را در زمین ارائه خواهند کرد.

کد خبر: 1219074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =