هراس قطری‌ها از سه بازیکن جنجالی تیم ملی ایران!

مدافع ملی پوش کشورمان در دیدار مقابل ژاپن توانست در دقایق پایانی پنالتی بگیرد که منجر به شکست ژاپن و صعود ایران به نیمه نهایی شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع خوزستانی تیم ملی کشورمان که در دیدار مقابل ژاپن پس از به ثمر رسیدن گل حریف در نیمه اول مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته بود در اواخر همان دیدار با گرفتن یک خطا درون محوطه ۱۸ قدم کارشناسان خارجی را متعجب کرد.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم قلعه‌نویی از بازیکنان تیم ملی

مروری بر تحلیل‌های مفسران فوتبالی از بازی ایران و ژاپن در ارتباط با محمد حسین کنعانی‌زادگان مشخص می‌کند حضور این مدافع درون محوطه جریمه ژاپن و نحوه گرفتن خطای پنالتی اش را بسیار حرفه‌ای تشخیص داده‌اند. اما کنعانی زادگان در آخرین دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر نیز زننده دو گل از چهار گل تیم ملی مقابل میزبان آخرین جام جهانی بود.

در دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در تورنمنت اردن و در بازی فینال کنعانی‌زادگان که در دقیقه ۵۳ به جای مرتضی پورعلی‌گنجی (که به علت مصدومیت زمین را ترک کرد) وارد میدان شد توانست یخ بازی را شکسته و قفل دروازه قطر را باز کند.

قطری‌ها غیر از طارمی و سردار از این بازیکن هم هراس دارند

مصاف تیم‌های ایران و قطر در فینال تورنمنت اردن تا دقیقه ۷۰ بدون گل ادامه داشت اما کنعانی‌زادگان ۱۷ دقیقه بعد از ورود به زمین دروازه قطر را گشود تا در دقایق ۷۳ و ۷۵ دو بار دیگر توسط جهانبخش و سردار آزمون هم به این تیم گل بزنیم. اما این پایان ماجرا نبود چون کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۹ دومین گل خودش و چهارمین گل تیم ملی را به ثمر رساند تا آخرین قهرمان جام ملت‌های آسیا با چهار گل مغلوب تیم ملی کشورمان شود. با وجود توانایی سردار آزمون و طارمی در امر گلزنی بی شک قطری ها از این مدافع گلزن تیم ایران هم هراس خواهند داشت.

با توجه به عملکرد این بازیکن در بازی قبل و شرایط خط دفاعی پس از مصدومیت سید مجید حسینی، کنعانی‌زادگان به احتمال زیاد در دیدار مقابل قطر بار دیگر در ترکیب تیم ایران به میدان می‌رود. بدون شک سرمربی تیم ملی قطر با این پیش زمینه ذهنی حساب ویژه ای روی او باز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =