دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان جهان شد

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در رشته فیزیک جوانان مسابقات جهانی ارمنستان قهرمان قهرمانان شد.

به گزارش ایسکانیوز، رشید نوری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در رشته فیزیک جوانان مسابقات جهانی ارمنستان قهرمان قهرمانان شد.

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه از سال ۹۷ شروع به فعالیت در رشته بدنسازی در کنار برادر و مربی خود کرده است گفت: هم اکنون مربی بدنسازی هستم و در یک باشگاه بدنسازی متعلق به خود و برادرم مشغول آموزش این رشته به عموم می باشم.

نوری در مورد نتایج و موفقیت های دیگری که کسب کرده است افزود: قهرمانی درمسابقات نچرال استان تهران، چند دوره قهرمانی در مسابقات بدنسازی در رشته فیزیک استان سمنان و استان های همجوار و همچنین اخیراً هم قهرمانی در مسابقه جایزه بزرگ منطقه آزاد قشم از جمله افتخارات من بوده است.

این قهرمان ورزشی با بیان اینکه خانواده اش مشوق او در موفقیتهای ورزشی اش بوده اند گفت: خانواده من آمیخته با ورزش هستند و این محیط باعث شد هم در تحصیل و هم در کار به سوی ورزش حرفه ای روی بیاورم.

وی در مورد اهداف آینده خود در این رشته گفت: هدف اصلی من انشاالله این است که بتوانم سال به سال خود را ارتقا دهم و در سال‌های آینده در این ورزش گرفتن کارت حرفه‌ای بدنسازی است که مقدمه‌ای برای راهیابی به مستر المپیا می باشد.

نوری در مورد امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز گفت: این دانشگاه از امکانات خوبی به خصوص در بخش اساتید رشته تربیت بدنی برخوردار است و جا برای ارتقا و گسترش امکانات ورزشی و توسعه آن را نیز دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =