تهران-ایسکانیوز: نمایش "شاخ نبات" به کارگردانی مهدی شمسایی که 29 مهرماه توسط قوه قضاییه توقیف شده بود ساعاتی پیش رفع توقیف شد.


نمایش "شاخ نبات" نوشته و کار مهدی شمسایی که 4 مهرماه در تالار وحدت به روی صحنه رفته بود و در 29 مهرماه توسط قوه قضایه توقیف شده بود ساعاتی پیش پس از حضور مهدی شمسایی در دادگاه رفع توقیف شد.


شمسایی درباره این موضوع به خبرنگار تئاتر ایسکانیوز گفت: صبح امروز به دستور قوه قضاییه به دادگاه رفتم تا نسبت به توقیف نمایشم با مسئولان مربوطه به گفتگو بنشینم و خوشبختانه مشکل حل شد.


مهدی شمسایی در توضیحات بیشتر گفت: دلیل توقیف نمایش شاخ نبات سوءتفاهم هایی بود که پس از حضور من در دادگاه و پس از تعاملاتی که میان من، قوه قضاییه  و مرکز هنرهای نمایشی درگرفت ختم بخیر شد


شمسایی در ادامه گفت: علت سوء تفاهم های به وجود آمده ریشه در تفاوت دیدگاه ها دارد که طبیعی است و مشکلات این چنینی با یک یا چند جلسه گفتگو حل شدنی است.


این کارگردان درباره ادامه اجراهای نمایشش گفت: نمایش شاخ نبات پس از محرم دوباره به روی صحنه می رود  تا 25 شب دیگر میزبان مخاطبان تئاتر باشد.


نمایش "شاخ نبات" به نویسندگی و کارگردانی مهدی شمسایی از 4 مهرماه در تالار وحدت به روی صحنه بود و پس از اتمام ماه محرم مجددأ در تالار وحدت به روی صحنه می رود.


روزبه اختری، نسیم تاجی، میثم یوسفی،‌ مهناز غم خوار، پیمان کرامت، پیمان می آبادی، لاله کریمی، مهران عرفی، شادی شعبانی، ساناز سعیدی، علی سلیمی، مهرشاد شهسوار، حسین بیگدلی، ندا نجیمی، نفیسه شفیعی تعدادی از بازیگران این نمایش هستند و از عوامل آن می توان به منیره ملکی(طراح صحنه و لباس)،  بهزاد جاودان فرد (طراح حرکات موذون )، کامبیز معماری(گریم )، محمود میرزایی (آهنگساز) محمود میرزایی(تنظیم موسیقی برای ارکستر زنده )، ایمان اخوان (خواننده )، زهره رمضانی(مدیر اجرایی )، پرنیان رحیمی زاده و  مهرشاد، شهسوار حقیقی(دستیار کارگردان ) و سوگند خانی(مجری طرح ) اشاره کرد.


نمایش شاخ نبات بر اساس منظومه "موش و گربه" عبید زاکانی نوشته شده است. است 


کد خبر: 121956

وب گردی

وب گردی