هلاکت یک داعشی در مرز عراق/ تعدادی تروریست در کشور دستگیر شدند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از هلاکت یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه و دستگیری تعدادی از تروریست‌ها در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد، تصریح کرد: در تمامی استان‌ها نسبت به سال قبل حضور باشکوه تر مردم را شاهد بودیم و این حضور با روند افزایشی همراه بود.

بیشتر بخوانید:

یکی از سرکردگان داعش در سوریه به هلاکت رسید

به گفته وی در استان های سیستان بلوچستان، کردستان و خوزستان و سایر استان ها مردم با مشارکت بالاتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و درصد افزایش بعد از جمع بندی توسط مسئولین امر اعلام خواهد شد.

میراحمدی بیان کرد: برخلاف همه نگرانی هایی که جریان های ضد انقلاب سعی کرد بعد از حادثه تروریستی کرمان برای مردم ایجاد کنند، مردم همیشه در صحنه انقلابی بدون هیجگونه نگرانی با شکوه تر و با عظمت بیشتری در راهپیمایی امسال شرکت کردند که این نوید مشارکت پرشور و قابل توجه مردم در انتخابات پیش ‌رو را خواهد داشت.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا در طی این مدت مورد مشکوکی توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی شده است یا خیر گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات گسترده و پیشگیرانه‌ای انجام دادند و تمام عناصر احتمالی که ممکن بود متصل به جریان های تروریستی باشند را تحت نظارت و کنترل داشتند.

وی این خبر را هم داد که در شب گذشته یک عنصر تروریستی داعش هنگام ورود از مرز عراق به داخل کشور در درگیری مسلحانه به درک واصل شد.

میراحمدی خاطر نشان کرد: باید از سربازان گمنام امام زمان تقدیر کرد که با هشیاری و تسلط کامل شرایط را کنترل کردند و اقدامات گسترده و شبانه روزی را به انجام رساندند. وزیر کشور و شورای امنیت جلسات را به صورت مستمر برگزار کرد و وظایف هر دستگاهی را مشخص کرد و دائما رصد و کنترل خود را داشت و و در سایه تلاش‌ها و هوشیاری‌ها و بیداری خود مردم تا این لحظه از مرز تا عمق کشور هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

جزئیات هلاکت عنصر داعشی 

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان گفت: این عنصر تروریستی ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته از مرز سوسنگرد- چزابه وارد کشور شد، دستگاه‌های امنیتی هم که او را در کنترل و رصد خود داشتند به او دستور توقف دادند که این فرد تروریست به دستور ماموران امنیتی توجه نکرد و اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کرد.وی اضافه کرد: با آغاز تیراندازی توسط این تروریست درگیری بین او و ماموران ما آغاز شد و این فرد تروریست به هلاکت رسید و با این که او بیش از ۲۵ گلوله شلیک کرده بود به لطف خدا آسیبی متوجه نیروی ما نشد.

میراحمدی تأکید کرد: دستگاه اطلاعاتی ما اشراف خیلی خوبی را خصوصاً بعد از حادثه تروریستی کرمان روی تحرکات تروریست‌ها دارند و تروریست ها را در کنترل خود دارند که روز گذشته هم تعدادی از آنها را در سراسر کشور دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سرنخ اقدامات تروریستی و تروریست ها به رژیم صهیونیستی متصل است، گفت: اینها به دنبال ایجاد شبکه هستند. داعش را در عراق، سوریه، لبنان، یمن و کشورهای مختلف ایجاد ‌و تجهیز کردند تا این ظرفیت را علیه جمهوری اسلامی به طور مستقیم به کار گیرند که به دلیل توانمندی‌ها و اشراف خوب دستگاه‌های امنیتی ما تا به حال به جز مواد خاص موفق به اجرای نقشه های شوم خود نشدند.

معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: تروریست ها تلاش‌های زیادی را برای ضربه زدن به کشور و مردم ما انجام می‌دهند که همواره به دلیل بیداری مردم و دستگاه اطلاعاتی موفق به انجام نیات شوم و پلید خودشان نشدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =