فهرست احتمالی خروجی پرسپولیس / تعداد بازیکنان خارجی به ۷ نفر رسید

چنانچه باشگاه پرسپولیس نبیل باهویی را از لیست خود خارج کند تا قرارداد اورونوف ثبت شود، یک جای خالی در فهرست بزرگسال این تیم باز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از جذب اوستون اورونوف، هافبک ازبکستانی جدید سرخ‌ها، تعداد بازیکنان لیست خارجی این تیم به هفت نفر رسیده و حالا باید یکی از این نفرات از فهرست تیم خارج شوند.

بیشتر بخوانید:

باهویی در آستانه خروج از فهرست پرسپولیس

غیر از این طی روزهای اخیر بحث جذب مهاجم خارجی جدید توسط پرسپولیس مطرح بوده و حتی از گزینه‌های مختلفی برای این منظور نام برده شده است، اما پرسپولیس اگر قصد جذب مهاجم خارجی دیگری داشته باشد، باید یک بازیکن خارجی دیگر از لیست خود خارج کند.

در عین حال چنانچه باشگاه پرسپولیس نبیل باهویی را از لیست خود خارج کند تا قرارداد اورونوف ثبت شود، یک جای خالی در فهرست بزرگسال این تیم باز خواهد شد و در این شرایط این باشگاه می‌تواند یک بازیکن جدید اما ایرانی جذب کند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جذب هافبک دفاعی گزینه‌هایی مدنظر دارد و شاید این جای خالی را به محمد خدابنده‌لو اختصاص دهد، چرا که این بازیکن اخیرا در تمرین مس رفسنجان حاضر نشده و دنبال جدایی است.

از سوی دیگر اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد مهاجم خارجی دیگری جذب کند، غیر از نبیل باهویی باید نام وحدت حنانوف را از لیست خود خارج کند، اما شاید به خاطر چند پسته بودن این بازیکن راضی به این کار نشود.

در چنین شرایط به نظر می‌رسد نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس نهایتا با جذب یک هافبک ایرانی بزرگسال به پایان خواهد رسید. هر چند هنوز قرارداد هیچکدام از نفرات جدیدی که جذب شده‌اند ثبت نشده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است.

کد خبر: 1219861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =