پرسپولیس از جانشین سرلک رونمایی کرد

با منتفی شدن حضور محمد خدابنده‌لو در پرسپولیس، این باشگاه به سراغ گزینه دیگر خود رفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با جدایی میلاد سرلک از جمع سرخ‌پوشان پایتخت و حضور در تیم ملوان بندرانزلی برای گذراندن خدمت سربازی، پرسپولیسی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال انتخاب جانشین وی است.

فهرست احتمالی خروجی پرسپولیس / تعداد بازیکنان خارجی به ۷ نفر رسید

باشگاه پرسپولیس برای جانشینی وی به سراغ محمدخدابنده‌لو هافبک مس‌رفسنجان رفت. این باشگاه مدتهاست به دنبال جذب خدابنده‌لو بوده اما تا کنون و با توجه به شرایط باشگاه مس رفسنجان و حواشی‌ای که این تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند، این انتقال صورت نگرفته است. حال با حضور محرم نویدکیا در نیمکت مس رفسنجان این مربی برای انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس خواستار معاوضه وی با مسعود ریگی شد اما این موضوع با مخالفت شدید اوسمار همراه شد و او اعلام کرد برای ادامه رقابت‌ها در این فصل به ریگی احتیاج دارد و راضی به جدایی وی نیست.

قبلا نیز گفته بودیم که باتوجه به زمان کمی که تا شروع مجدد لیگ برتر باقی مانده، باشگاه مس مخالف جدایی بازیکنان خود است و این تیم به صورت جدی به دنبال حضور هر چه بهتر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است. از همین رو حالا باشگاه پرسپولیس به سراغ گزینه جدیدی رفته و مذاکرات جدی بین طرفین صورت گرفته است.

سرخ‌پوشان پایتخت با نظر اوسمار ویرا برای جانشین سرلک به سراغ مهدی گودرزی هافبک ۲۰ ساله باشگاه هوادار تهران رفته و مدیران این باشگاه با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواهان جذب این هافبک جوان شده‌اند. اگر چه باشگاه هوادار هنوز هیچ پاسخی به درخواست سرخ‌پوشان نداده اما پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا پنجمین خرید زمستانی این تیم این هافبک جوان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      2 1
      حتما کادر فنی قوی گل محمدی و بخصوص قلعه نوعی