بازگشت ملیکا زارعی با سری جدید «باغ شادونه» به تلویزیون

فصل جدید «باغ شادونه» همزمان با ولادت امام سجاد(ع) به آنتن شبکه دو سیما می‌آید، کاری که قرار است پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته پخش شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فصل جدید «باغ شادونه» با محوریت خانواده و کودکان روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو شد

در هر قسمت از فصل سوم «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. در خلاصه داستان این فصل از برنامه آمده: نازگل دختر اوستا گلاب که دو فرزند به نام‌های نقل و نبات دارد به تازگی به محله باغ شادونه نقل مکان کرده و قرار است در این باغ زندگی کنند، حضور نقل و نبات دراین باغ ماجراهای و شیرین و دیدنی خلق می‌کند. حضور کودکان با خانواده از دیگر آیتم‌های جذاب این برنامه است.

سری جدید «باغ شادونه» در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای، کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی‌اکبر ذاکری، سردبیری صدیقه سلطان نژاد، نویسندگی ستاره کدخدایی و اجرای ملیکا زارعی که پخش آن از پنجشنبه ۲۶ بهمن حوالی ساعت ۱۵ آغاز و به صورت روتین پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در همین ساعت از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =