کلاهبردار اینترنتی در کوهدشت به دام افتاد

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: کلاهبردار اینترنتی سایت های جعلی در این شهرستان توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ علی امانی روز چهارشنبه بیان کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق سایت های جعلی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی ماموران فرد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

ترفند جدید کلاهبرداری برای خرید و فروش خودرو

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با همکاری پلیس فتا، فرد کلاهبردار را در یکی از محلات شهرستان کوهدشت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس با مواجه با مدارک مستدل، به پنج فقره کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال از طریق سایت های جعلی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشف پوشاک بچگانه قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از توقیف یک دستگاه خودرو سمند و کشف تعداد چهار هزار ثوب پوشاک بچگانه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اظهار کرد: ماموران پاسگاه ناصرالدین شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودرو سمند را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد چهار هزار ثوب پوشاک بچگانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه نفر از عوامل نزاع در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی ادامه داد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از محله های شهر خرم آباد؛ بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد پس از حضور سریع و به موقع در محل وقوع جرم بادستگیری سه عامل درگیری به این موضوع خاتمه داده و پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی آنها را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه منازعان انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده اند، تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه عرض اندام را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =