تهران – ایسکانیوز:  سومین گروه مسافران قطار گردشگری بین‌المللی با 97 مسافر از ملیت‌های مختلف پنجشنبه یک آبان وارد ایران شد.


 این گروه شامل گردشگرانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، سوئیس، هلند، مکزیک، مجارستان، سوئد و روسیه است که با دومین قطار گردشگری بین‌المللی وارد ایران شده‌اند.‌ این قطار که از بوداپست مجارستان مسیر خود را آغاز کرده است پس از  عبور از کشورهای بلغارستان و ترکیه، عصر روز پنجشنبه وارد ایران شد و در ایستگاه راه‌آهن خوی در استان آذربایجان غربی توقف کرد. مسافران این قطار در این توقف مورد استقبال مسئولان و مردم مهمان‌دوست این شهرستان قرار گرفتند و در ادامه سفر خود در زنجان از رختشویخانه،موزه زنجان و  مردان نمکی، بازار زنجان و گنبد سلطانیه بازدید کردند.


 این گردشگران طی 13 روز سفر خود در ایران از آثار و بناهای تاریخی و مذهبی و جاذبه‌های گردشگری شهرهای زنجان، تهران، اصفهان، شیراز، کرمان و مشهد مقدس بازدید خواهند کرد  و 12 آبان ماه با هواپیما ایران را به مقصد کشورهای خود ترک خواهند کرد. بسیاری از مسافران اروپایی این قطار از تجار فعال در عرصه جواهرات و صنایع دستی هستند.

کد خبر: 122037

وب گردی

وب گردی