طرح احداث نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد بروجن تحولی عظیم در منطقه ایجاد می‌کند

محمد قربانی گلشن‌آباد با اشاره به طرح ایجاد نیروگاه خورشیدی در دانشگاه آزاد واحد بروجن گفت: این اتفاق، تحولی عظیم در منطقه ایجاد می‌کند و در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، جزء طرح‌های فاخر ملی است.

محمد قربانی گلشن‌آباد سخنگو و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاهی آزاد اسلامی در حاشیه بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری گفت: در رابطه با ارتباط دانشگاه با صنعت، یک رویداد ملی به‌نام صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی و عمده واحدهای دانشگاهی در حال برگزاری است که صاحبان صنایع، کارنجات، کارگاه‌های کوچک و بزرگ، حرفه‌ها و مشاغل، به سمت دانشگاه آمده و ضمن ارتباط‌گیری و آشنایی اساتید، دانشجویان و صاحبان صنایع با یکدیگر، زمینه جذب و فعالیت دانشجویان و اساتید در آن مشاغل و نیز پاشخگویی عملی به نیازهای صنایع و مشاعل، محقق می‌شود

وی افزود: طرح دیگری تحت عنوان پویش اشتغال وجود دارد که دانشجویان بنا بر آئین‌نامه وضع شده، به این صنایع معرفی می‌شوند و مرتبط با رشته تخصصی خویش، اشتغال می‌یابند و مهارت‌های مرتبط و تخصصی خود را افزایش می‌دهند.

محمد قربانی گلشن‌آباد با اشاره به اینکه سامانه‌ای تحت عنوان سامانه پایش وجود دارد که در آن برنامه‌های علمی متنوع و متعددی از جمله کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی و سایر موضوعات مرتبط با کشاورزی، یافت می‌شود، بیان کرد: در این برنامه علمی، حوزه کشاورزی، نیازها و احتیاجات علمی خویش را به دانشگاه ارائه می‌کند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های تخصصی، نیازهای این بخش را برآورد کرده و در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری خویش، به این سوالات و مسائل، پاسخ علمی می‌دهند.

وی تصریح کرد: در واقع طرح پایش، نمایشگاهی از نیازهای بیرون از دانشگاه از جمله نیازهای وزارت جهاد کشاورزی و بخش خصوصی کشاورزی در کشور و متقابلاً پاسخ علمی به آن‌ها از طرف دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

اقدامات موفقیت آمیز و چشم‌گیر دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در اجرای مصوبات جلسه قبلی هیئت امنا

وی با اشاره به اینکه 6 ماه از جلسه قبلی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری می‌گذرد، اظهار کرد: در جلسه جدید که بیست و یکمین جلسه هیئت امنای این استان است، از طرف دبیر جلسه، گزارشی در رابطه با مصوبات قبلی در این استان ارائه شد که پیشرفت‌های جدی و اقدامات مؤثری در این باره، رخ داده است.

قربانی افزود: قسمتی از بیست و یکمین جلسه هیئت امنا نیز، حول محور حسابرسی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بود.

سخنگو و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح ایجاد نیروگاه خورشیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن خبر داد و گفت: این اتفاق، تحولی عظیم در منطقه ایجاد می‌کند و در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، جزء طرح‌های فاخر ملی به‌شمار می‌رود.

ایشان با اشاره به مصوبه دیگر این جلسه تحت عنوان طرح احداث مجموعه رفاهی و مهمانسرا در واحد بروجن عنوان کرد: طرح مذکور در مسیر چند استان قرار دارد و امیدواریم، شهروندان و هموطنانی که از این شهرستان، عبور می‌کنند، بتوانند از ظرفیت مهمانسرا استفاده کنند و باتوجه به اینکه شهرستان بروجن از ظرفیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است، این بخش رفاهی در خدمت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرد.

خبرنگار: فاطمه شکوهی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =