شهاب زاهدی در آستانه جدایی از پرسپولیس

تکلیف شهاب زاهدی و پرسپولیس به زودی روشن خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، چند روز قبل خبر پیشنهاد یک تیم ژاپنی برای به خدمت در آوردن شهاب زاهدی رسانه‌ای شد.

بیشتر بخوانید:

قول سرمربی پرسپولیس به هواداران

مهاجم شش گله پرسپولیس در لیگ برتر که در تابستان امسال بعد از حدود هشت سال بازی در لیگ‌های ایسلند، مجارستان و اوکراین راهی این تیم شده بود حالا بعد از نیم فصل حضور در این تیم قصد جدایی دارد.

نکته مهم ماجرا اینجاست که خود زاهدی برای جدایی تمایل دارد و همین مسئله کار را برای باشگاه پرسپولیس سخت می‌کند بخصوص وقتی بدانیم مبلغی هم بابت این انتقال به پرسپولیس خواهد رسید.

زاهدی به خاطر فشاری که در پرسپولیس احساس می‌کند خسته شده و دنبال جدایی است بخصوص که حالا عیسی آل کثیر هم به این تیم پیوسته و جایگاه او را بشدت تهدید می‌کند.

البته اوسمار ویرا در بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع نیم فصل یک بار از زوج آل کثیر – زاهدی استفاده کرده بود و این یعنی که او به بازی با دو مهاجم نوک هم فکر می‌کند اما ظاهرا زاهدی دنبال جدایی است و با توجه به فشاری که در نیم فصل اول تحمل کرده شاید عمر دومین مقطع حضورش در پرسپولیس از اولی هم کوتاه‌تر شود.

زاهدی در هفته‌های نخست این فصل بشدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس بود و خیلی دیر موتور گلزنی‌اش روشن شد اما برخی از کارشناسان و پیشکسوتان ضمن تاکید بر توانایی‌های فنی او که به لحاظ فیزیکی خط دفاع حریفان را تحت فشار قرار می‌دهد و برای دیگر بازیکنان تیمش فضاسازی می‌کند، به این نکته تاکید داشتند که زاهدی در بیشتر اوقات در فضای مقابل دروازه و قوس هجدهم قدم حریف تنهاست و با توجه به فاصله زیاد هافبک‌های کناری و بازیکن پشت سرش نسبت به زاهدی کاری از پیش نمی‌برد و در واقع گل نزدن‌های شماره 20 سرخ‌ها بیشتر به سیستم و ایراد فنی تیم پرسپولیس در فاز حمله برمی‌گردد نه توانایی‌های شهاب زاهدی.

گفتنی است تابستان امسال شهاب زاهدی به خاطر شرایط جنگی کشور اوکراین توانست طبق قوانینی خاص به صورت قرضی از باشگاه زوریا اوکراین به پرسپولیس بپیوندد و حالا باشگاه اصلی او زوریاست. در واقع اگر زاهدی به تیم ژاپنی انتقال یابد هم بخش عمده‌ای از مبلغ این انتقال به زوریا خواهد رسید و بخش کوچکی به پرسپولیس می‌رسد.

گفتنی است تیمی که به زاهدی پیشنهاد داده در سطح اول فوتبال باشگاهی ژاپن و در «جی لیگ» حضور دارد.

به گفته مدیران باشگاه پرسپولیس تکلیف انتقال زاهدی به تیم ژاپنی یا ماندنش نهایتا تا دو روز دیگر روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کیون IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      1 0
      اگه مشتری دست به نقد داره بد بره ویک مهاجم شش دانگ بیارید