تحقق ۵٧ درصدی توسعه و بهسازی راه‌های ارتباطی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آسفالت و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ایرج دست‌نشان مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه راه‌ها از جمله سرمایه‌های ملی هر کشور محسوب می‌شوند، گفت: در سفر مقام عالی استان به شهرستان‌های مختلف مصوب شد، بیش از ۴۴٨ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آسفالت یا روکش آسفالت شود.


وی ادامه داد: به ترتیب شهرستان‌های ارومیه با بیش از ١٠٩ کیلومتر، پلدشت با ٩۶ کیلومتر، میاندوآب با ۶٠ کیلومتر، تکاب با ٣۶ کیلومتر و پیرانشهر با بیش از ٢٢ کیلومتر بیشترین آمار مصوب شده برای آسفالت یا روکش آسفالت محورهای مواصلاتی را به خود اختصاص دادند.


دست‌نشان با اشاره به عزم جدی در تحقق مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی در حوزه نگهداری راه‌ها خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طبق مصوبات سفر مقام‌عالی استان بیش از ٢۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آسفالت یا روکش آسفالت شده است.


مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص پروژه‌های در حال اجرا اذعان کرد: در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد.


وی از تحقق ۵٧ درصدی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی در حوزه نگهداری راه‌ها اعلام کرد: پروژه‌های مصوب شده در حوزه نگهداری حریم درشهرستان‌های تکاب، چایپاره، شاهین‌دژ، ماکو و نقده به طور کامل اجرا شده است.


دست‌نشان افزود: ادامه پروژه‌های مصوب شده به ترتیب در شهرستان‌های اشنویه با ٩٠ درصد، پیرانشهر با ٨٩ درصد، خوی با ٧٨ درصد، بوکان با ۶٣ درصد و در ارومیه با ۵٨ درصد بیشترین پیشرفت فیزیکی را داشته است.


خبر دریافتی


پایان پیام/

کد خبر: 1220906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =