شوک بزرگ به تیم پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم پرسپولیس ممکن است به بازی مقابل تراکتور نرسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با وجود همه انتقاداتی که طی روزهای اخیر از بیرانوند شده، او هنوز هم مهره قابل اتکایی در پرسپولیس به حساب می‌آید و کاملا بدون جانشین است. موضوعی که همه روی آن صحه می‌گذارند و یکی از دغدغه‌های بزرگ پرسپولیسی‌ها این است که علیرضا در یک بازی به دلیل مصدومیت یا محرومیت حضور نداشته باشد. علیرضا طی چند ماه اخیر چند بار مصدوم شد و دلهره شدیدی به خاطر مصدومیت‌های علیرضا در بین پرسپولیسی‌ها به وجود آمد. با این حال هر بار خودش را هر طور شده به بازی‌های پرسپولیس رساند تا تیمش در درون دروازه کمبودی حس نکند. در آستانه بازی بزرگ این هفته بین پرسپولیس و تراکتور اما اتفاقی که نباید رخ می‌داد، برای پرسپولیسی‌ها رخ داد و بیرانوند دچار بیماری سختی شده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت ۹۰۰ میلیونی علیرضا بیرانوند در مافیا + عکس‌

بیرانوند به ویروس آنفولانزا مبتلا شده و آنقدر حالش بود که در تمرین امروز تیمش هم شرکت نکرد. بیرانوند تب و لرز شدیدی دارد و در واقع توانی برای حرکت کردن و شرکت در تمرینات نداشته است. به همین دلیل با هماهنگی با اعضای کادرفنی پرسپولیس، این بازیکن در تمرین روز یکشنبه تیمش غایب بود. وقتی برای اینکه از جال علیرضا باخبر شویم با او تماس گرفتیم، بیرانوند نای صحبت کردن نداشت.

حتی با این وضعیت حضور او در تمرین امروز تیمش هم نامشخص است و با توجه به شرایطی که دارد، احتمال شرکت کردن او در تمرین امروز ضعیف است. با این حال علیرضا امیدوار بود که در صورتیکه کمی هم شرایطش بهتر شود، در تمرین پرسپولیس شرکت خواهد کرد تا خودش را برای بازی حساس مقابل تراکتور آماده کند. با این حال بیرانوند به لحاظ جسمی شرایط خوبی ندارد و روزهای سختی را سپری می‌کند. از همین رو حضورش در بازی با تراکتور هم درهاله ای از ابهام قرار دارد.با توجه به اینکه پرسپولیس گلری در نیم فصل جذب نکرد و علیرضا هنوز هم بدون جانشین است، در صورتیکه او نتواند خودش را به بازی مهم مقابل تراکتور برساند، رفیعی جوان که تجربه حضور در بازی‌های رسمی را در لیگ برتر ندارد، برای بازی مقابل تراکتور درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =