قیمت مسکن در اکباتان چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

امروز (چهارشنبه) قیمت آپارتمان در محله اکباتان تهران با توجه به متراژ و سن بنا متفاوت است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به گفته یک واسطه‌گر ملکی در پونک، برای رهن کامل یک واحد با ۵۰ مترمربع زیربنا و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در این محله دست‌کم باید ۷۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

بیشتر بخوانید:

قیمت مسکن کاهش می‌یابد؟

بررسی بازار رهن و اجاره در شهرک محبوب و قدیمی اکباتان که یکی از شهرک‌های مسکونی واقع در غرب تهران است نشان می‌دهد، متقاضی رهن و اجاره وجود دارد، اما نسبت به فصل اجاره کمتر است.

به گفته یک واسطه‌گر ملکی در غرب تهران، برای رهن کامل یک واحد با ۵۰ مترمربع زیربنا و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در این محله دست‌کم باید ۷۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

او می‌گوید: در پونک رهن هرمترمربع مسکن، حداقل ۱۰ میلیون تومان است و کمتر از این مقدار تعیین نمی‌شود؛ هر متر ۱۰ میلیون تومان شامل آپارتمان‌های بدون برخی امکانات از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری است و در طبقات بالا قرار دارد.

آپارتمانی در فاز یک اکباتان، با ۱۷۸ مترمربع زیربنا و سال ساختی قبل از ۱۳۷۰، ۲۰ میلیارد تومان و در فاز ۲، واحدی ۶۵ متری و نوساز، ۶ میلیارد. ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در فاز ۲، برای آپارتمانی ۱۷۶ متری و ۲۲ سال ساخت به همراه ۳ خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور، ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و برای واحدی ۵۵ متری و ۵ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در این فاز، واحدی ۱۹۰ متری و ۴ خوابه، با سن بنایی بالای ۳۰ سال، ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی ۶۰ متری و مشابه سن بنای مذکور، ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در محله اکباتان تهران را مشاهده کنید:

مسکن

منبع: اکوایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1221246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مستاجر IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      یا خداااا😭😭