افشین پیروانی: تهیه پول در باشگاه بی‌پول ما واقعا سخت بود

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس به پرداخت مالیات رادوشوویچ واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس و تراکتور حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ‌برتر را از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه آزادی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

تساوی پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول

افشین پیروانی قبل از شروع بازی در گفت‌وگویی کوتاه اظهار کرد: بازی مهم و حساسی مقابل تیم خوب و پرطرفدار تراکتور داریم. ما هم پرسپولیس هستیم و در خانه بازی می‌کنیم و محکوم به برد هستیم. متاسفانه هواداران‌مان کنارمان نیستند. بازوهای اصلی ما هواداران هستند و این شعار نیست.

او ادامه داد: ان‌شاءالله دیگر اتفاقی نیفتد که بدون تماشاگر بازی کنیم. امیدوارم امروز هم از راه دور انرژی مثبت‌شان را بفرستند چون به این ۳ امتیاز نیاز داریم. خواهش من این است که راهکاری پیدا کنند هیچ تیمی بدون تماشاگر بازی نکند. محرومیت هوادار سختگیرانه است.

پیروانی در رابطه با پرداخت مالیات رادوشوویچ گفت: جا دارد از هیات مدیره و مدیرعامل و کسانی که واقعا زحمت کشیدند، تشکر ویژه کنم. تهیه پول در باشگاه بی‌پول ما واقعا سخت بود. تا چند ساعت پیش در تلاش بودند و الان هم به دنبال ITC دو بازیکن خارجی مان هستند.

سرپرست پرسپولیس گفت: نباید بگذاریم کارها از دقیقه ۹۰ بگذرد. البته کسی کم کاری نکرد و آرزومندم نگاه به این تیم پرطرفدار ویژه‌تر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =