۳ عملیات جدید حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که سه پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات امروز خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز شنبه توانستند سه پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی از رسیدن به هدف خود در نابودی مقاومت فلسطین ناامید شده است

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، صبح امروز تجمعات نظامیان دشمن صهیونیستی را در بلندی‌های «الکوبرا» با موشک «برکان» هدف قرار داده است و موشک‌ها مستقیما به اهداف اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، امروز شنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه «الضهیره» هدف حملات راکتی خود قرار داده و تلفاتی بر رژیم اسرائیل وارد آورده است.

حزب الله لبنان در سومین بیانیه امروز خود از هدف قرار دادن مرکز نظامی «رامیا» در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب خبر داد که مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین تصاویری از هدف قرار دادن مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ شرقی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان کریات شمونه منتشر کرد.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =