دشمن برای فضای مجازی بیشترین سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمرکز دشمن در جنگ شناختی، برای فریب عموم مردم است که همه باید هوشیار باشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سردار یدالله جوانی عصر شنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان مرکزی در اراک، افزود: جنگ شناختی برای ما مسلمانان سابقه خوبی ندارد و مثل زمانی که در جنگ صفین قرآن روی نیزه رفت و یاران امام علی(ع) هم قدرت تمایز نداشتند.

بیشتر بخوانید:

اجرای مدرن‌ترین عملیات‌های دفاعی توسط نیروی زمینی سپاه

وی بیان کرد: دشمنان در جنگ شناختی به جنگ ترکیبی امید بسته بودند، اما کمترین موفقیت حاصل شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همانطورکه ما به هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنیم و در این نبرد، قرارگاه شکل گرفت و میدانی متفاوت ایجاد شد، باید در جنگ شناختی نیز، برنامه‌ریزی مدون شکل گیرد.

سردار جوانی افزود: جنگ جهادی علیه ما با شکست مواجه شد و امروز با جنگ شناختی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی پابرجا است و حرکت رو به جلو دارد، علت آن مجاهدت، امنیت و عزت رزمندگان اسلام است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: طرح ملی جهاد تبیین و قرارگاه‌های استانی به دنبال اهداف بزرگ هستند.

سردار جوانی افزود: در جنگ تحمیلی، شرایط برای کشور سخت بود، اما شرایط امروز سخت‌تر است، چون در بستر فضای مجازی، از سادگی به پیچیدگی می‌رود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: اکنون به قله نزدیک می‌شویم و امیدواری وجود دارد و هدف دشمنان، گرفتن امید و ایجاد یاس و بدبینی در جامعه است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: وظیفه ما در قرارگاه جهاد تبیین این است تا از طرح دشمنان در فریب ملی و عمومی، جلوگیری کنیم.

سردار جوانی عنوان کرد: دشمن برای ۲ قطبی کردن جامعه در ۲ بخش، «مردم و نظام»، «ملت و حاکمیت» تلاش می‌کند، مشابه آنچه سال گذشته در اغتشاشات تمرکز داشت.

وی بیان کرد: اگر در جنگ شناختی دقت نشود، اسلام اموی شکل می‌گیرد و جای حق و باطل عوض می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در ۲ حوزه نظامی و اقتصادی شکست خورده‌اند و باید در حوزه شناختی و ادراکی هم با شکست مواجه شوند.

سردار جوانی اظهار کرد: باید جهاد تبیین براساس مشارکت و حضور مردم و «مردم پایه» شکل گیرد.

وی بیان کرد: دشمنان از بستر فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و در این بستر از ابزار تلفن همراه و ماهواره کمک می‌گیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دفاع مقدس در آن زمان قرارگاه مربوط به خود را داشت و راهبری و فرماندهی انجام می‌داد و پیروزی حاصل شد.

سردار جوانی افزود: امروز دشمن برای فضای مجازی بیشترین سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: دشمن برنامه‌ریزی داشت تا از مهرماه کشور را به هم بریزد و تلاش داشت با طرح فریب ملی، مردم با آنها همراه شوند که این مهم محقق نشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مهندسی دشمن با، فریب است، نه اینکه دشمن سایر کارها را کنار گذاشته، بلکه تمرکز آنان در جنگ شناختی است.

سردار جوانی گفت: دشمنان به دلایل مختلف بقای انقلاب اسلامی ایران را مساوی با نابودی خود می‌دانند و به این نتیجه رسیدند که بقای ایران اسلامی، نابودی اسراییل را به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: بزرگ نمایی مشکلات ایران و کوچک‌نمایی توانمندی‌ها در دستور کار دشمنان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این بزرگ و کوچک نمایی اهداف راهبردی دشمن است که موجب بدبین‌سازی مردم و نظام و ناامیدی نسبت به آینده شکل می‌گیرد.

سردار جوانی افزود: دشمنان امپراطوری رسانه‌ای را در محاصره تبلیغاتی خود قرار داده‌اند و می خواهد، دل، مغز و ذهن مردم را تصرف کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استکبار به دنبال تصاویرسازی غلط از جبهه انقلاب است و اگر تصویرسازی غلط شود، به جای محبت، تنفر شکل می‌گیرد و زمانی که تنفر شکل بگیرد، تصویر مثبت از آمریکا، رضا پهلوی و منافقان بزک می‌شود.

استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: ادراکات مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته است، مردم هیچ کدام از امورات زندگی خود را براساس ادراک انجام نمی‌دهند.

«فرزاد مخلص‌الائمه» با اشاره به نیمه شعبان و تبریک این مناسبت مذهبی، افزود: دشمن انتظار برای فرج حضرت مهدی(عج) را هدف قرار داده است تا از این فرصت برای ایجاد ابهام در اعتقاد جوانان سواستفاده کند.

وی بیان کرد: لازم است استان مرکزی، حول محور قرارگاه جهاد تبیین، اقدامات خود را شتاب دهد.

استاندار مرکزی ادامه داد: حکومتی ستمشاهی در هیچ امری توفیق نداشته و نمی‌توان از آن تاریخ نحس برای امروز به عنوان اقدام برجسته تصویرسازی کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نهادهای دولتی و مردمی از زمانیکه مقام معظم رهبری فرمان جهاد تبیین دادند، به میدان آمد.

سردار «محسن کریمی» افزود: استان مرکزی سال گذشته در اغتشاشات جزو سومین استان‌هایی بود که اردوهای راهیان نور را برای دختران برگزار کرد و بیش از ۱۷ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و در این اردوگاه، آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی بیان کرد: هجمه دشمن به قدری وسیع است که باید بیش از این توان گذاشته شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: تشکل‌های مردمی در این استان به خوبی شکل گرفته و تلاش این بود که از ظرفیت‌های ایام به ویژه اربعین حسینی به خوبی استفاده شود.

سردار کریمی اظهار کرد: عملیات دشمن سنگین است و ۵۰ درصد از ارتش دنیا در اختیار جبهه استکبار است و از آن سو امپراطوری رسانه را در اختیار گرفته است.

وی عنوان کرد: در ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب، هرکجا فرامین امامین انقلاب به نحو شایسته به میدان آورده شد، ملت در جنگ شناختی و ترکیبی سربلند خارج شدند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =