آیین اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی و تجلیل از نخبه های قرآنی برتر خراسان‌شمالی برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی و تجلیل از نخبه های قرآنی برتر خراسان‌شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و جمعی از مسئولین و خانواده های مددجویان در امامزاده سید عباس موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، آیین اختتامیه جشنواره قرآنی باران وحی و تجلیل از نخبه های قرآنی برتر خراسان‌شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و جمعی از مسئولین و خانواده های مددجویان در امامزاده سید عباس موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در این مراسم اظهار داشت: بر این مبنا توجه خاصی به جذب اعتبارات اشتغال در استان انجام شده است.

حسین نژاد افزود: کمیته امداد استان نیز عملکرد بسیار خوبی در حوزه جذب اعتبارت اشتغال زایی داشته که در راستای توانمندسازی افراد موثر بوده است.

استاندار خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد: این هدف‌گذاری در دو بعد مادی و معیشتی و معنوی با قوت ادامه پیدا کند.

حسین نژاد افزود: افتخارات استان در بحث جشنواره باران وحی، رشد ۱۰ برابری داشته است و باید این برنامه های معنوی و توانمندسازی در تمام ابعاد در استان ادامه پیدا کند.

خبرنگار:متین لنگری

انتهای پیام /

کد خبر: 1221702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =