حمله حزب‌الله لبنان به مرکز تجمع نظامیان اسرائیل

حزب‌الله لبنان از حمله به مرکز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حزب‌الله لبنان با صدر بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

بیشتر بخوانید:

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان برای اولین بار

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱:۳۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسراییلی را در تله الطیحات با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز طی روز جاری حزب‌الله لبنان در ۳ عملیات دیگر پادگان نظارت هوایی صهیونیستی «میرون» در «جبل الجرمق»، موضع صهیونیستی «رویسات العلم» و تجهیزات جاسوسی موجود در موضع صهیونیستی «الرمثا» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده بود.

اما از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب» و اطراف شهرک «یارون» در جنوب لبنان خبر داد.

گفتنی است با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف صهیونیستی کرده است. عملیات‌های حزب‌الله لبنان درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =