۳ عملیات جدید حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن ۳ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ حزب‌الله لبنان ۳ عملیات جدید را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حملات قایق‌های توپدار ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۰۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وهشتم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع برکه ریشا با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به آنان آسیب زدند.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه دیگر از حمله موشکی به مواضع صهیونیستی «الرمثا» و «السماقه» در مزارع اشغالی شبعا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبرنگار المیادین نیز از موج جدید حمله‌های موشکی از سمت لبنان به سوی هدفی صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که حمله‌هایی را علیه برخی زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله لبنان در منطقه‌های «ابل السقی»، «یارین» و «بنت جبیل» در جنوب لبنان به انجام رسانده است.

این در حالی است که کمی پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر هشدار در «ایفن مناحیم»، «گورن»، «زرعیت» و «شومیرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که چندین موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی به صورت همزمان و مستقیم از سمت لبنان هدف گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =