تهران- ایسکانیوز: نمایش «ریچارد سوم» به کارگردانی آیدا آب پرور و بازی مهران رنجبر جمعه دوم آبان ماه به اجراهای خود در خانه موزه انتظامی پایان داد.

نمایش «ریچارد سوم» به کارگردانی آیدا آب پرور که اجرای خود را از 30 شهریور ماه در خانه موزه انتظامی آغاز کرده است، شب گذشته به اجراهای خود در خانه موزه انتظامی پایان داد. البته این اثر نمایشی به زودی راهی شهر لندن شده و اجراهای خود را در کشور انگلستان ادامه خواهد داد. همچنین این اثر نمایشی بعد از اجرای عمومی در شهر لندن قرار است در سالن دیگری در تهران نیز مجددا به صحنه برود.

در طول اجراهای این اثر نمایشی هنرمندانی چون شهرام ناظری، گوهر خیراندیش، بهروز بقایی، ابوالحسن مختاباد، امیر دژاکام، فقیهه سلطانی، مسعود آب پرور، سعید سهیلی زاده، بهاره افشاری، روناک یونسی، امیر حسین مدرس، سپیده خداوردی، نفیسه روشن، کوروش سلیمانی، خسرو احمدی، اتابک نادری، آزاده زارعی، نسیم ادبی، مسعود فروتن، آشا محرابی، خسرو شهراز، احسان کرمی و... از این نمایش دیدن کرده اند.

«ریچارد سوم» کاری از گروه تئاتر «مادوتا» به سرپرستی مهران رنجبر و محصول موسسه فرهنگی - هنری اندیشه ماهان به مدیریت امیر دژاکام است که اقتباسی از نمایشنامه «ریچارد سوم» شکسپیر محسوب می شود و وقایع رخ داده در این اثر را از زبان اسب ریچارد روایت می کند
کد خبر: 122251

وب گردی

وب گردی