احکام نومعلمان به زودی صادر می‌شود

وزیر آموزش و پرورش از آغاز فرآیند صدور احکام نومعلمان خبر داد و گفت که این احکام به زودی صادر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی، با اعلام آغاز فرآیند صدور احکام و اینکه این احکام به زودی صادر می‌شود، در خصوص پرداخت حقوق و معوقات حق‌التدریسی‌ها که مقرر شده بود تا پایان سال پرداخت شود، افزود: ما همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

رتبه‌بندی نومعلمان به جریان افتاد / تکذیب اخراج ۲ معلم بلاگر

وی ادامه داد: پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها حق آنهاست و حق را باید سر ماه پرداخت کرد، هرچند شرمنده شده‌ایم اما همه ما در آموزش و پرورش برای این امر تلاش می‌کنیم.

پیش از این علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از گشایش سامانه رتبه‌بندی نومعلمان از اواخر بهمن ماه امسال خبر داده و گفته بود که معلمان جدید الاستخدامی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه‌بندی، احکام آن‌ها صادر می‌شود. همچنین نو معلمانی که به هرجهت اخیرا حکم کارگزینی دریافت کرده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی در خصوص پرداخت معوقات حق التدریس‌ها نیز عنوان کرده بود: قرار بر این بود معلم‌هایی که اضافه تدریس یا حق التدریس دارند هر دو ماه یکبار اضافه تدریس آنها واریز شود؛ ناظر به یک سری مشکلات که اصلیت آن تامین اعتبار بود، این پرداخت به تاخیر افتاد اما قبل از پایان سال نیز دو تا سه ماه حق التدریس معلمان واریز و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد ماه واریز می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • م IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      تلاش شما قابل تقدیر است . ما معلمان باید برای این تلاشهای بی وقفه شما و همکارانتان یک تقدیر نامه چاپ کنیم. وبه شما بدهیم وبه پاس اینکه 6ماه تونستید مارا بدون حقوق سرکلاسها بیاورید وافعا کار بزرگی کردید وبرگ زرینی درتاریخ ثبت کردید جزااااااااااااااااااکم ا... خیرا... برادران