حمید درخشان: سپاهان به جمع مدعیان باز خواهد گشت

حمید درخشان بازیکن وسرمربی اسبق تیم ملی اعتقاد دارد سپاهان به جمع مدعیان باز خواهد گشت و رقابت برای قهرمانی بین پرسپولیس، استقلال و سپاهان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، درخشان با اشاره به شرایط این روزهای تیم پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار تاکید کردک به نظر من سبک بازی پرسپولیس دارد شکل می گیرد و هفته به هفته باید ارتقا هم یابد. البته این موضوع در مورد همه تیم ها صدق می‌کند. تیم ها با شروع نیم فصل دوم دارند به مرور کیفیت واقعی خود را پیدا می‌کنند و این مساله در هفته های آینده بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

شوک به سپاهان؛ دوری طولانی‌مدت ستاره طلایی تیم

وی افزود: پرسپولیس هم از این قائده مستثنی نیست و می بینم که هفته به هفته بهتر می‌شود. مقابل ذوب‌آهن هم که از تیم های خوب لیگ است خوب بازی کرد و برد. به خوبی هم خلق موقعیت می‌کرد اگرچه از موقعیت ها استفاده نمی‌کرد اما همین اینکه خلق موقعیت می کند خودش خوب است و در آینده این موقعیت‌ها به گل هم تبدیل خواهد شد.

او حضور اسمار به جای یحیی گل محمدی را مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد: مطمئنا این تغییر و تحول در کادرفنی باعث شده پرسپولیس بهتر بازی کند. اگر قرار بود با تغییر کادرفنی مثل سابق بازی کند پس چرا کادر فنی را تغییر دادند! البته در فوتبال آرام آرام تغییر سبک بازی صورت می‌گیرد و به یکباره نمی‌شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بعد از جدایی شهاب زاهدی و باهویی و با وجود جذب عیسی آل کثیر نیاز به مهاجم دیگری دارد یا نه!؟ گفت: بله مطمئنا نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد. با وجود آل‌کثیر پرسپولیس بازهم نیاز به یک مهاجم دارد و در سایر پست‌ها نیاز به بازیکن دیگری ندارد.

درخشان با اشاره به اینکه مسابقه دربی بین استقلال و پرسپولیس نزدیک است تصریح کرد: به نظر من شرایط هر دو تیم برای این مسابقه خوب است و فقط شرط برنده شدن در این مسابقه این است کدام تیم می تواند از داشته‌ هایش بهتر استفاده کند. دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر کدام از این مربیان اگر بتوانند از داشته های درون تیمی خود به بهترین شکل استفاده کند می‌تواند برنده بازی شوند. در کنار آن مطمئنا مسایل روحی و روانی هم تاثیرگذار است.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه سپاهان در هفته های اخیر نتوانسته نتایج لازم را بگیرد تاکید کرد: مطمئن باشید سپاهان به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برمی گردد چراکه در چند بازی گذشته شرایط سختی را داشت. فشردگی بازی های آسیایی و مصدوم‌هایی که داشت کار را برایش سخت کرد اما مثلث قهرمانی بین پرسپولیس، استقلال و سپاهان خواهد بود و یکی از این سه تیم قهرمان خواهد شد.

بنابر این استقلال و پرسپولیس نباید فکر کنند سپاهان از دور خارج شده است.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1222676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =