پیش‌بینی قیمت دلار ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

قیمت دلار که در ابتدای معاملات روز شنبه، افزایشی بازگشایی شده و تا ظهر به سقف تاریخی هم رسیده بود، از بعد از ظهر در روندی نزولی قرار گرفت و به نیمه پایینی کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید. آیا بازارساز مهار دلار را به دست گرفته و روند نزولی قیمت این ارز ادامه دار است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت دلار در معاملات ابتدایی روز شنبه در روندی صعودی قرار گرفت و تا ظهر همین روز توانست سقف تاریخی را لمس کند. روندی که در ادامه معاملات پشت خطی روز جمعه پی گرفته شده و منجر به پرواز قیمت دلار شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار ثابت ماند / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

با این حال اما قیمت دلار از نیمه روز و با نزدیک شدن به معاملات پایانی در بازار ارز رو به نزول نهاد و کاهشی شد. به این ترتیب، قیمت دلار در آخرین معامله نقدی روز شنبه در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت.

معامله‌گران معتقدند بازارساز وارد میدان شده و قیمت را دوباره از کانال تاریخی بیرون کشیده است. این همان نقطه‌ای بود که سال گذشته نیز در روزهای اسفند توسط دلار لمس شد اما در نهایت دلار تسلیم بازارساز شد و در کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت.

اکنون این سوال مطرح است که آیا مهار قیمت دلار به دست بازارساز افتاده است؟ آیا روند نزولی روز شنبه ادامه‌دار است؟ باید منتظر ماند و دید که از نبرد افزایشی‌های بازار و بازارساز، کدامیک بنده بیرون خواهند آمد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1222720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =