ساختمان درحال ساخت در جنوب تهران آتش گرفت + جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان درحال ساخت واقع در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان درحال ساخت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان نردیک‌ترین ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی، محدوده سه راه ترانسفو اعزام کرد.

بیشتر بخوانید:

آتش سوزی در ساختمان اداری در تهرانپارس/ ۳۰ نفر نجات یافتند

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقات فوقانی یک ساختمان ۱۲ طبقه درحال ساخت رخ داده و در جریان آن تعدادی یونولیت دچار حریق شده است. جنس یونولیت نیز به گونه‌ای است که دود زیادی از آن بلند می‌شود و همین موضوع نیز سبب حساسیت شهروندان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دود زیادی در پی این حریق به آسمان بلند شده بود، گفت:، اما خوشبختانه با حضور آتش‌نشانان این حریق به سرعت مهار و اطفا شد و حدود نیم ساعت بعد نیز عوامل آتش‌نشانی با ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود، اما معمولا در چنین مواردی بی‌احتیاطی سبب وقوع حوادث این‌چنینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =