جام قهرمانی لیگ برتر تپانچه کشور به بانوان دانشگاه آزاد اسلامی اعطا شد

آیین اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ برتر سلاح‌های بادی برگزار و جام قهرمانی بانوان تیرانداز دانشگاه آزاد اسلامی اعطا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تپانچه بانوان باشگاه‌های کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب گلنوش سبقت اللهی، زینب طوماری، عسل سجادیه، آمیتیس جعفری و سارا میرابی با ۳۰ امتیاز، به مقام قهرمانی رسید. همچنین تیم هیات تیراندازی مازندران با ۲۲ امتیاز نایب قهرمان شد و هیات تیراندازی کرمان با ۱۸ امتیاز بر سگوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی فاتح جام نقش جهان شد

مصطفی احمدی و مریم احمدی، هدایت تیم‌های تپانچه و تفنگ بادی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را در این فصل بر عهده داشتند. در شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ بانوان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی حفاری و اشتهارد البرز به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند و دانشگاه آزاد اسلامی، چهارم شد.

آیین اختتامیه و اعطای جام و مدال شانزدهمین دوره لیگ برتر سلاح‌های بادی با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده تیراندازی در سرسرای فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک قهرمانی تیم تپانچه بانوان دانشگاه در لیگ برتر و همچنین تبریک قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر مردان دانشگاه در لیگ برتر، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اشراف به اهمیت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای، در راستای رسالت و مسئولیت اجتماعی خود و همچنین تحقق رویکرد تحول و تعالی دانشگاه، علاوه بر استعدادیابی و نخبه پروری فرهنگی ورزشی، توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان و همچنین جانبازان و توان‌یابان دارد.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای سلامتی و افزایش شور و نشاط فرهنگی ورزشی، آثار و پیامدهای ارزشمندی در دانشگاه و جامعه دارد، خاطرنشان کرد: مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مصمم است سال آینده، برنامه‌های متنوع‌تری را در حوزه ورزش و تربیت بدنی اجرا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =