اجرای همترازی حقوق بازنشستگان از سال ۱۴۰۳

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام این که همترازی یا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با شاغلان از آغاز سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود، گفت: این اقدام مجلس، کمک زیادی به زندگی و معیشت بازنشستگان خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محسن زنگنه شنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش کارگری تربت‌حیدریه با بیان این‌که مجلس یازدهم اهتمام ویژه‌ای به کارگران داشته‌ است، افزود: این مجلس بخش زیادی از بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

وی در پیوند با شیوه تسویه این بدهی گفت: در همه سال‌های بودجه مبالغی بین ۸۰۰ هزار میلیارد ریال تا ۱۴۰ همت (هزار میلیارد تومان) گنجاندیم تا توانستیم بخش زیادی از بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی را بپردازیم.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به امر نصب دیواره صخره‌نوردی سالن ورزش شهید برونسی کارگران تربت‌حیدریه خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ و بعد از نوروز امسال، پیگیر دریافت آن خواهیم بود.

رییس هیات ورزش کارگری خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: اکنون ۳۱ رشته ورزش کارگری در استان فعال است، اما این کافی نیست و از هیات فعالی چون تربت‌حیدریه انتظار داریم در ایجاد رشته‌های بیشتر به استان کمک استان کند.

حمیدرضا محمدی یوسف‌آباد افزود: این به آن علت است که در مدت ۶ ماه فعالیت هیات کارگری تربت‌حیدریه، ۱۴ رشته ورزشی فعال شده که در استان قابل ستایش است.

وی اظهار کرد: به دنبال ایجاد لیگ ورزش کارگری هستیم و به تازگی لیگ فوتسال ایجاد شده که نخستین دیدارهای آن از ۱۱ اردیبهشت سال آینده در استان آغاز خواهد شد.

در این آیین از ۱۰۰ ورزشکار و داور در دو گروه انفرادی و تیمی در رشته‌های بسکتبال، والیبال و دارت تجلیل شد.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      چندین ساله با این دروغها سر بازنشسته های بیچاره رو شیره مالیدن ، ببینیم تا کی این دروغا رو میتونن بگن