رأی تخلف انتخاباتی برای ۴ مدیر آموزش و پرورش لرستان صادر شد

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان از صدور حکم قضایی برای چهار مدیر در پی تخلف انتخاباتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا عزتی، ظهر امروز، سه‌شنبه، در نشست با خبرنگاران، گفت: ۸۵ زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی در لرستان راه‌اندازی می‌شود که ۴۵ طرح از این مجموع تاکنون افتتاح شده‌ است.

بیشتربخوانید:

عوامل انتشار فیلم درمانگاه در قم دستگیر شدند

او افزود: ۱۹ کلاس درس تربیت‌بدنی، هشت کف‌پوش ورزشی روباز، شش زمین ساحلی و پنج سالن ورزشی سقف بلند در لرستان احداث می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به ایجاد ۴۸ اتاق بهداشت در مدارس این استان با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان طی سال گذشته، عنوان کرد: ۸۰ اتاق بهداشت نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان امسال تجهیز شد.

او با تأکید به انجام مانور ایمنی و زلزله در لرستان، بیان کرد: ما مقام نخست کشور را در اجرای این مانور در سال ۱۴۰۰ و عنوان برتر را نیز در سال ۱۴۰۱ کسب کرده‌ایم.

عزتی با اشاره به برگزاری جشنوارۀ سفیران سلامت در سال ۱۴۰۱، کسب رتبۀ نخست کشور، کسب رتبۀ سوم تیمی و کسب نشان انگشتری توسط سفیر نمونۀ سلامت لرستان، گفت: سه عنوان برتر در اجرای برنامه‌های سفیران سلامت کسب کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، اعلام کرد: ۱۶ کارگاه آموزشی، حضوری و وبیناری در حوزۀ توانمندسازی فرهنگیان و دانش‌آموزان و ۳۴ کارگاه توانمندسازی در حوزۀ تربیت‌بدنی برگزار شده‌است.

عزتی با اشاره به جذب اعتبارات خارج از دستگاه در حوزۀ تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش لرستان، گفت: ۱۳.۵ میلیارد تومان در قالب مادۀ ۲۳ در سال گذشته جذب شده‌است و ۲۴.۵ میلیارد تومان نیز در قالب این ماده امسال جذب شده‌است.

او با اشاره به جذب ۲ میلیارد تومان از محل اعتبار نمایندگان در آموزش‌وپرورش لرستان، افزود: ۱۵ میلیارد ریال نیز از محل سه درصد صادرات نفت خام برای تکمیل طرح‌های شهید سلیمانی جذب شده‌استت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با تأکید به جذب ۱۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر وزیر آموزش‌وپرورش، عنوان کرد: ۵ میلیارد تومان نیز از مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت جذب شده‌است.

او با اعلام تخلف انتخاباتی برخی از کارکنان آموزش‌ و پرورش لرستان در انتخابات ۱۴۰۲، بیان کرد: هشت مدیر به مراجع قضایی تحویل شده‌اند که رأی قطعی چهار مدیر امروز صادر شد و این افراد تنزل پست گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =