طوفان الاقصی| تأیید حمله موشکی به ناوشکن آمریکا در دریای سرخ

یورش گسترده به اردوگاه جنین با یک شهید و چند زخمی، تأیید حمله موشکی به ناوشکن آمریکا در دریای سرخ، شهادت هفت تن در بمباران شمال، جنوب و مرکز غزه در سومین روز از ماه مبارک رمضان در اراضی اشغالی از مهمترین تحولات بامدادی روز ۱۴۹ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه یورش و حمله گسترده‌ای به اردوگاه جنین در کرانه باختری داشتند که منجر به درگیری مسلحانه بین متجاوزین و نیروهای مبارز فلسطینی در این اردوگاه شد و تا این لحظه یک تن شهید شده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| یورش نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در کرانه باختری

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد که یک ناوشکن این کشور در آب‌های دریای سرخ هدف حمله موشکی ارتش یمن قرار گرفته است ولی بنا به ادعای آمریکایی‌ها این حمله خسارتی نداشته است.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز که سومین روز از ماه مبارک رمضان در نوار غزه و اراضی اشغالی است، مناطقی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه بمباران کرد که تا کنون ۷ شهید و بیش از ۱۰ تن زخمی داشته است.

مهمترین تحولات یکصدوپنجاه‌ و نهمین روز «طوفان الاقصی» را در ادامه دنبال کنید:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به جنین

شبکه المیادین گزارش داد که نظامیان رژیم اسراییل یورش گسترده‌ای به اردوگاه جنین داشته و با مبارزان فلسطینی شدیدا درگیر شده‌اند.

تظاهرات ضد صهیونیستی در اطراف سفارت اسرائیل در اردن

شماری از مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و خواستار پایان دادن به محاصره غزه شدند.

حماس گزارش‌های منتشر شده درباره پیشنهاد آتش‌بس را رد کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص دریافت پیشنهاد آتش بس ممتد و بازگشت آوارگان و سفر به قاهره برای بررسی این پیشنهاد صحت ندارد.

هدف قرار گرفتن خودروی ارتش اسرائیل در جنین

تصویر بالا از اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، دقایقی بعد از هدف قرار گرفتن خودروی ارتش اسرائیل را نشان می‌دهد که انفجار بمب در مسیر آن منجر به از کار افتادن آن شد.

۲ شهید و ۴ زخمی در اثر بمبارانی در شمال غزه

رسانه‌های فلسطین گزارش می‌دهند در اثر بمباران خانه‌ای در شمال شهر غزه، دو تن از اعضای خانواده‌ای شهید و چهار کودک این خانواده مصدوم شده‌اند.

حمله موشکی به ناوشکن «یو.اس.اس لابون» آمریکا

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) از حمله موشکی ارتش یمن به ناوشکن فوق در دریای سرخ خبر داد، با این حال مدعی شد که این حمله خسارت مادی یا جانی نداشته است.

سنتکام همچنین مدعی شده که دو پهپادی را که از مناطق تحت کنترل ارتش یمن ارسال شده، رهگیری و منهدم کرده است.

تداوم درگیری‌های خونین در جنین

بعد از یورش گسترده صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، درگیری شدیدی بین متجاوزین و جوانان فلسطینی در این منطقه شکل گرفته و همچنان ادامه دارد.

نظامیان صهیونیست به چند جوانی که اطراف بیمارستان جنین بودند، شلیک کرده‌اند که شماری به شدت زخمی شده‌اند.

صهیونیست‌ها همچنین تعداد زیادی از فلسطینیان را در یورش بامدادی ربوده‌اند.

شهادت جوان فلسطینی در داخل بیمارستان جنی

رسانه‌های فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی به نام ربیع النورسی در اثر شلیک صهیونیست‌ها به سمت وی در داخل حیاط بیمارستان جنین خبر دادند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1224353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =