خوشبختانه چهارشنبه سوری امسال تلفات جدی نداشت/ آماده باش نظام سلامت کماکان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از چهارشنبه سوری آرام در شهرهای آبادان ،خرمشهر و شادگان با ۱۰ مصدوم سرپایی خبر داد.

دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد : بر اساس رصد و پایش بعمل آماده مرکز هدایت عملیات بحران EOC از عصر سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه ، ۷ تن در حوادث مربوط با چهارشنبه‌سوری در آبادان و ۳ تن در خرمشهر به صورت جزئی مصدوم و خوشبختانه پس از طی فرایند درمان سرپایی از بیمارستان های این دو شهرستان ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده عوامل انتظامی و امنیتی، امدادی و همراهی مناسب رسانه ها و مردم، در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، تا این لحظه هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌ها این مجموعه و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشده و این آیین سنتی در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان بدون فوتی و قطع عضو سپری شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان در ادامه ضمن تشکر از معاون فنی و عملیات و کلیه مسئولین ستادی و پرسنل عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و همچنین کادر درمان بیمارستان‌های تابعه در پوشش مراسم چهارشنبه پایان سال یاداور شد که آماده باش نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان کماکان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

دریانبرد در پایان اضافه کرد: در این خصوص جا دارد که از کمک مرکز صدا و سیمای آبادان در ارائه مطالب آموزشی و پیشگیرانه در روزهای گذشته و دعوت از کارشناسان و مسئولین این مدیریت در برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های رادیویی برای ارائه آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر بعمل آید.

خبرنگار: نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1224362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =