افزایش آمار بازدیدکنندگان بناهای شاخص یزد

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از افزایش ۴۲ درصدی آمار بازدیدکنندگان بناهای شاخص خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،سید محمد رستگاری با اشاره به مجموع آمار اسکان از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز دهم فروردین ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: تعداد ۳۹۴هزار ۱۴۷نفر در این ایام در شهر یزد اسکان گزیدند که این آمار نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آمار تفکیک شده اسکان در مراکز اقامتی یزد بیان کرد: مجموع آمار اسکان در واحدهای اقامتی رسمی ۶۶هزار و ۸۹۰ نفر، مجموع آمار اسکان در مدارس ۱۱۷هزار و ۶۵ نفر، مجموع آمار اسکان در پارک‌ها و بوستان‌های شهرداری۸۶هزار و ۶۵۰ نفر، آمار اسکان در مراکز دارای مجور مهمانسراهای ادارات و سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌های دانشجویی تعداد ۳۷هزار و ۱۱۱ نفر و مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز تعداد ۹۰هزار و ۴۳۱ نفر ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به افزایش درصد ترددهای ورودی و خروجی در استان یزد عنوان کرد: مجموع آمار تردد ورودی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۷۳۹هزار و ۲۸۴ دستگاه خودرو بوده که به نسبت سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مجموع آمار تردد خروجی از تاریخ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۷۳۴ هزار و ۸۳۹ دستگاه ثبت شده است که به نسبت سال گذشته این آمار افزایش ۲ درصدی را شاهد بود.

رستگاری با اشاره به مجموع مسافران ورودی و خروجی با سایر سیستم‌های حمل و نقل عمومی بیان کرد: مجموع مسافر ورودی با سیستم حمل و نقل ریلی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۱۵هزار و ۲۸۷ نفر و مسافران خروجی نیز ۱۴هزار و ۲۵۶ نفر ثبت شد.

وی ادامه داد: مجموع مسافر ورودی پرواز از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۱۰هزار و ۵۵۹ نفر و مسافران خروجی پرواز نیز ۱۱هزار و ۴۶۱ نفر اعلام شد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان یزد از رشد ۴۲ درصدی آمار بازدید از بناهای شاخص یزد خبر داد و گفت: مجموع آمار بازدید از بناهای شاخص از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۳۳۸ هزار و ۸۲۸ نفر است.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =