خاورمیانه جدید اسلامی در حال شکل‌گیری است

دستیار مقام معظم رهبری و مشاور عالی ایشان در نیروهای مسلح بیان کرد که خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت و به رهبری ایران در حال شکل گیری است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سنندج اظهار کرد: مردم سنندج حضور چشمگیر و ممتاز مردم سنندج در حقیقت لبیک گفتن به ندای رسول اسلام است.

بیشتر بخوانید:

وحیدی: آثار مقاومت مردم غزه در شیب تند نزول صهیونیست‌ها مشاهده می‌شود

وی بیان کرد: حمایت مردم در این راهپیمایی و کمک شما به مردم مظلوم فلسطین برای آزادی از سرزمین و احقاق حق زندگی کردن در خانه و کاشانه انها بزرگترین پیام این راهپیمایی است.

سردار رحیم صفوی عنوان کرد: پیام راهپیمایی صدها شهر ایران و دهها کشور جهان و مردم آزادیخواه کشورهای جهان به دنبال اعلام آن است که باید آتش بس فوری در غزه و فلسطین و باز شدن راههای رساندن آب و غذا و دارو به مردم مظلوم فلسطین باشد.

وی اعلام کرد: مردم فلسطین امروز گرسنه، تشنه، مجروح هستند و دسترسی به چیزی ندارند و راهپیمایی مردم حق طلب و شجاع مردم سنندج گفتمان قدرت بخش در حمایت از نیروهای جبهه مقاومت است از شرق مدیترانه تا دریای سرخ و خلیج فارس گرفته که رزمندگان شجاع جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن به حمایت از مردم مظلوم فلسطین وارد صحنه‌ای نبردی غافلگیرانه و غیر منتظره علیه صهیونیست جنایتکار و آدمکش شده‌اند.

دستیار مقام معظم رهبری و مشاور عالی ایشان در نیروهای مسلح به شکست راهبردی صهیونیست و آمریکایی‌ها و شکل گیری خاورمیانه اسلامی جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران پرداخت و گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌خواستند خاورمیانه جدید را شکل دهند اما شکست خوردند و امروز خاورمیانه جدید اسلامی در حال شکل گیری است که تغییر در نظام سیاسی امنیتی منطقه را نشان می‌دهد.

سردار رحیم صفوی با بیان اینکه اولین خصوصیت راهپیمایی امسال غافلگیر شدن سیستم اطلاعاتی نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از شروع و تداوم طوفان الاقصی است، افزود: رزمندگان ۴۰۰ کیلومتر تونل در سه لایه زدند و سیستم اطلاعاتی صهیونیست‌ها نتوانستند آن را کشف کنند که لایه‌های آب و غذا و مهمات را جابجا کردند و این نشان می‌دهد فلسطینی‌ها و گروه حماس از یک اطلاعات قوی برخوردارند.

وی اذعان کرد: دومین خصوصیت امسال راهپیمایی امسال، شکسته شدن طرح‌های ایجاد خاورمیانه بزرگ و سومین خصوصیت این راهپیمایی طولانی‌ترین جنگ صهیونیستی و جنگ‌های فرسایشی و ایجاد ناامنی برای این رژیم بود که شکست غیرقابل تحمل برای ارتش کلاسیک بود.

دستیار مقام معظم رهبری و مشاور عالی ایشان در نیروهای مسلح اضافه کرد: عدم تحقق اهداف نتانیاهو که نابودی جنبش حماس و آزادی گروگان‌ها بود چهارمین خصوصیت و شکست در افکار عمومی ملت‌ها و کشورهای آمریکایی و اروپایی که علیه کمک کردن به صهیونیستی و به نفع فلسطینی‌ها راهپیمایی شد، پنجمین خصوصیت این راهپیمایی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: امروز حماس و مقاومت یک اندیشه و آرمان، یک اراده و خواسته است و انگیزه دفاع قوی‌ترین انگیزه محسوب می‌شود.

سر دار رحیم صفوی بی‌توجهی کشورهای عربی را غیرقابل پذیرش خواند و بیان کرد: این شش ماه جنگ، تغییری در هندسه نظم جهانی به وجود خواهد آورد و شکل گیری قدرت آسیایی و قدرت جهان اسلام و تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیست را به تصویر می‌کشد و نظم جدید جهانی تسریع می‌یابد.

وی با بیان اینکه برنده این جنگ فلسطینی‌ها و شکست خورده آن صهیونیستی خواهد بود، گفت: همانطور که خون شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد خون شهید سلیمانی و شهید زاهدی راه قدس را باز می‌کند و امام فرمودند «راه قدس از کربلا می گذرد» و خون شهدای غزه و یمنی‌ها این راه را باز خواهد کرد.

وی در پایان گفت: وعده قرآن کریم است که پیروزی از آن مسلمانان و شکست برای دشمنان و آمریکا و رژیم صهیونیست خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1226020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =