سرمربی ذوب‌آهن استعفا کرد

«محمد ربیعی» سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست ۲ بر صفر مقابل شمس آذر قزوین از سمت خود استعفا کرد و این موضوع را در نشست خبری پس از بازی اعلام نمود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد ربیعی شامگاه شنبه در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «ذوب آهن» اصفهان و «شمس آذر» قزوین در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال گفت: به تیم شمس آذر بابت این پیروزی تبریک و به اعضای تیم خودمان خداقوت می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

وی ادامه داد: بازی خوبی ارایه کردیم ولی اتفاقات بازی برخلاف خواست ما شد و کسانی که فقط نتیجه را ببینند، شاید برداشت دیگری از بازی داشته باشند ولی فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی گفت: فوتبال روی بد خود را در ۶ هفته اخیر به «ذوب‌آهن» نشان داد و دیدید که مقابل پرسپولیس در دقیقه ۵۰، ۱۰ نفره شدیم و مقابل هوادار نیز با اینکه ۲ بر صفر جلو بودیم، بازی به تساوی رسیدیم.

وی اظهار داشت: در حالی که آمار گل‌های ما مقابل استقلال خوزستان و شمس آذر باید بیشتر از ۲ گل باشد ولی به گل نرسیدیم و البته این مسایل چیزی از ارزش‌های تیم ما و رقبا کم نمی‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: بنده کارم را از روز اول انجام دادم ولی به اعتراض هواداران احترام می‌گذارم و دست باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید باز می‌گذارم و استعفای خودم را از همین جا اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: من با تمام وجود تلاشم را کردم و البته مشکلات زیادی نیز داشتیم مثلا پنج بازیکن اصلی خودمان را در نیم‌فصل اول از دست دادیم و الان بضاعت ما همین است که مشاهده می کنید.

تیم‌های فوتبال «ذوب آهن» اصفهان و «شمس آذر» قزوین شامگاه شنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم «شمس آذر»، «ذوب آهن» را با نتیجه ۲ بر صفر و با گل های

حسین گودرزی (دقیقه ۴۴) و مجتبی فخریان (دقیقه ۸۵) شکست داد.

دیدار رفت این ۲ تیم در شرایطی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال «ذوب‌آهن» اصفهان همراه بود. ذوبی‌ها در ۵ بازی آخر خود تنها ۲ مساوی کسب کردند و در ۳ بازی دیگر برابر حریفان خود شکست خوردند.

شاگردان محمد ربیعی هم اکنون با ۲۷ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارند. در سوی دیگر شمس‌آذر در ۵ بازی اخیر خود یک پیروزی داشته و در ۳ بازی برابر حریفان متحمل شکست شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =