صعود والیبال ساحلی ایران به مرحله نهایی تور آزاد ساحلی آسیا

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) با شکست حریف خود به مرحله نهایی تور آزاد ساحلی آسیا صعود کرد و در دیدار فینال برابر تایلند یک به میدان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار نیمه نهایی تور آزاد والیبال ساحلی آسیا امروز (یکشنبه - ۱۹ فروردین) با دو دیدار در کشور فیلیپین پیگیری شد.

بیشتر بخوانید:

لیست جدید تیم ملی والیبال مشخص شد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست حریف خود به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. در این مرحله ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) با شکست ۲ بر صفر تایلند دو (سورین جونگ کالانگ/دون وینیت) به دیدار فینال راه یافت. ملی‌پوشان ساحلی ایران با امتیازهای ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند تا یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران مرحله مقدماتی را با دو برد و چهار امتیاز و صدرنشینی در گروه ششم مسابقات به پایان رساند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست هنگ‌کنگ (پویلان ونگ/چیوکیئن لاو) شد و با پیروزی ۲ بر صفر برابر استرالیا یک (پائول برنات/جک پیارسِ) به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تایلند یک (تیپجان پیتاک/تائواتو پوراوید) با شکست استرالیا دو (دِ آرتاگنان پوتس/بن هوود) حریف ایران در دیدار نهایی شد.

دیدار نهایی این رقابت‌ها میان تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) و تایلند یک (تیپجان پیتاک/تائواتو پوراوید) امروز (یکشنبه - ۱۹ فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

رحمان رئوفی به‌عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. همچنین امیرحسین صادقی به‌عنوان داور در تور والیبال ساحلی آزاد نووالی فیلیپین قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =