توجه ویژه مدارس سعادت به معارف اسلامی و مهارت‌های فردی و اجتماعی

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مدارس سعادت را بر اساس حیات طیبه معارف اسلام و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید علی المدرسی مدارس سعادت دانشگاه آزاد اسلامی یزد را در مقطع اول متوسطه، در دو مدرسه پسرانه و دخترانه ذکر کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مدارس سعادت استان یزد افتتاح شد و ۸۰ دانش آموزان در حال حاضر در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.
معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ادامه داد: مدارس معارف در دوره تحصیل بستر معرفتی مبتنی بر شمسه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی، مبتنی بر حیات طیبه دارد.
المدرسی افزود: مدارس معارف نگرش های معرفتی با برنامه های راهبردی، عقیدتی، توجه کیفی به درس و تحصیل توام با ارتقای شاخص‌های معنوی است و فعال سازی فطرت پاک انسانی در این مدارس دنبال می شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم که با توسعه کیفی این مدارس به اهداف ترسیم شده دست یابیم. در برنامه راهبردی ۵ ساله مدارس، مهم‌ترین مسئله توجه به کیفیت است و در حال حاضر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به حوزه تعلیم و تربیت دارد و با تاسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت و انتخاب مدارس به عنوان عرصه دانشکده‌ها برای کارآموزی، کاربینی و کارورزی متخصصان حوزه تعلیم و تربیت کار را جلو می برد که مدارس سعادت هم در این فرآیند ارزشمند، نقش خود را ایفا خواهند کرد.
معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت در پایان یادآور شد: هم اکنون۲۷ مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز فعالیت دارند و ۴۸۰ معلم و مربی امر خدمت رسانی علمی، تعلیم و تربیتی نوجوانان را بر عهده دارند. مدارس سعادت، برند جدید مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معارف است و در کنار مدارس سما از سال گذشته تاسیس شده است

کد خبر: 1226391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =