فرمانده کل ارتش: روز ملی فناوری هسته‌ای، روز فتح یکی از مهمترین قله‌های علم و دانش است

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی طی پیامی خطاب به رئیس سازمان انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، طی پیامی خطاب به محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

نیروی زمینی ارتش آماده امدادرسانی به مناطق سیل‌خیز است

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد اسلامی معاون محترم رییس جمهور
و رییس سازمان انرژی اتمی ایران

سلام علیکم
روز ملی فناوری هسته‌ای، روز فتح یکی از مهمترین قله‌های علم و دانش و خودباوریِ توانایی ایران و ایرانی است که با وجود کارشکنی‌های شیطان بزرگ و برخی کشورهای غربی و خباثتهای بی شمار رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای و تحمیل شدیدترین تحریم‌ها، موفقیت و سربلندی کشورمان در دستیابی به این انرژی پاک را طنین افکند.

باید به وجود گران سنگ دانشمندان گمنام این مرز و بوم و نخبگان جوان که با مجاهدتهای بسیار و پاسداشت خون پاک شهیدانِ این مسیر منزلت افزا، گام‌های بلندی در خیزش علمی و دستیابی به دانش هسته‌ای و پیشرفت روزافزون برای بهره مندی ملت بزرگ ایران از این نعمت الهی و کمک به رشد و بهره وری بیشتر صنایع مختلف برداشته‌اند، افتخار کرد و بر عزم و ایمان و امید ِ رهروان این گذرگاه عزت بخش در افق چشم انداز اقتدار آفرین جمهوری اسلامی ایران، درود فرستاد.

از خدای بزرگ توفیقات بیشتر جنابعالی و سنگربانان و پیشتازان علم و فناوری صنعت صلح آمیز هسته ای را در سایه دعای خیر رهبر عزیز و ملت شریفمان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =