قیمت طلا، سکه و دلار دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۷ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۳۳۷ دلار است.در معاملات امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۱۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۵۴ تومان رسیده است.از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =