یک ایرانی داور آرسنال و بایرن مونیخ بود + عکس

مهبد بیگی داور ایرانی الاصل بازی بایرن مونیخ و آرسنال را قضاوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نام مهبد بیگی کمتر در میان هواداران ایرانی شناخته شده بود اما جالب است بدانید که پیش از این هم در لیگ قهرمانان قضاوت داشت و برای بازی پاری سن ژرمن و دورتموند پرچم زده بود.

بیشتر بخوانید:

دلیل اخراج سرمربی پرسپولیس از زبان ناظر داوری

مهبد بیگی داور بین المللی فوتبال سوئد است که از سال ۲۰۱۴ کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و حالا یکی از چهره‌های مهم داوری این کشور محسوب می‌شود. مهبد بیگی پیش از این بازی‌های دیگری را هم در سطح اروپا قضاوت کرده بود که از جمله آنها باید به بازی فرانسه - قزاقستان اشاره کرد.

نکته جالب اینکه بیگی پیش از سفر به انگلیس گفت‌وگویی را هم با رسانه‌های سوئدی انجام داد تا مشخص شود این بازی چه اهمیت ویژه و مهمی برای او و فدراسیون فوتبال سوئد دارد. بیگی پیش از سفر به انگلیس گفت‌وگویی را با فدراسیون فوتبال سوئد انجام داد.

او متولد ۱۳۶۵ در سوئد است و در ۳۸ سالگی به سطحی رسیده که همراه با گلن نیبرگ معروف برای بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسافر استادیوم امارات می‌شود.

مهبد بیگی با پدر و مادر و نام ایرانی، حالا توجه هواداران ایرانی را هم به خود جلب کرده و در حالی که تصاویرش از قضاوت در بازی آرسنال و بایرن مونیخ دست به دست می‌شود، شهرت جالبی در میان هواداران ایرانی کسب می‌کند.

داور

انتهای پیام/

کد خبر: 1226687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =