نظارت دستگاه‌ها و نهادهای خراسان‌شمالی نسبت به کاهش و مقابله با قاچاق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: باید هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با نظارت و ارائه راهکارها نسبت به کاهش و مقابله با قاچاق اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: هماهنگی بین دستگاهی برای مقابله با پدیده قاچاق ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید بسترها و زمینه قاچاق در هر یک از حوزه‌ها شناسایی شود، گفت: باید هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با نظارت و ارائه راهکارها نسبت به کاهش و مقابله با قاچاق اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی قاچاق کالا و ارز را پدیده شوم و مخربی که ضربه و آسیب‌های فراوانی به اقتصاد کشور وارد می‌کند عنوان کرد و افزود: باید با احساس مسئولیت و همکاری بیشتر در این زمینه اقدام شود.

ناهیدی اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکردهای هر دستگاه در زمینه مقابله با قاچاق را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این اطلاع‌رسانی سبب ایجاد افزایش همکاری و اعتماد عمومی در جامعه‌ می‌شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته در حوزه کنترل و مقابله با قاچاق اقدامات خوبی در استان صورت گرفت و امسال نیز با همراهی و روحیه تلاش و جدیت که در مجموعه مدیران استان وجود دارد، شاهد بهبود و تحول در این حوزه خواهیم بود.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1226736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =