بیش از ١٠ هزار دستگاه کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی از نصب بیش از ١٠ هزار دستگاه کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان، حسن چاهی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی در نخستین نشست مدیران این شرکت اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند برق در استان نصب شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سالی که گذشت نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان بود، گفت: خوشبختانه باتوجه‌ به برنامه‌ریزی که برای مدیریت مصرف و همچنین افزایش میزان رضایت مشترکان در استان صورت گرفت، اجرا و نصب کنتورهای هوشمند بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی با بیان اینکه در سال جاری نیز با هدف مدیریت مصرف این هدف با جدیت دنبال می‌شود، افزود: باتوجه‌ به اینکه کنترل مصرف برق در ساختمان‌های اداری استان، برای پایداری شبکه برق استان بسیار حائز اهمیت بود، بیش از ۹۳ درصد از کنتورهای آن‌ها به هوشمند تبدیل شد تا از راه دور پایش و مدیریت شود.

وی همچنین با بیان اینکه به منظور رصد مصرف کنتورهای واحدهای تولیدی و صنعتی بالغ بر ۶۹ درصد کنتورهای آنان هوشمند شده است، تاکید کرد: علاوه بر آن ۲۸ درصد کنتورهای مشترکین خانگی پر مصرف و تمامی کنتورهای مشترکین تجاری پر مصرف نیز هوشمند شده است.

چاهی در پایان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های شرکت، نصب و پیاده‌سازی سیستم‌های هوشمند و فرمان‌پذیر شبکه برق در استان است، خاطرنشان کرد: چون به سمت ورود جبهه گرمای زودرس به استان خواهیم رفت و همچنین پیش‌بینی افزایش مصرف برق در کل کشور نسبت به سال گذشته، از همه مشترکانی که این شرکت را در تامین برق مستمر و پایدار یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1226974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =