ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد

بعد از پاسخ ایران به اسرائیل و کاهش هیجانات در بازار ارز، ریزش قیمت ها در بازار طلا وسکه هم آغاز شده تا جایی که قیمت طلای ۱۸ عیار که تا ۴ میلیون همبالا رفته بود هم اکنون به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، درباره وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده ولی پیش بینی می شود باتوجه به تحولات منطقه از فردا قیمت جهانی طلا هم با کاهش همراه شود.

بیشتر بخوانید:

ریزش قیمت دلار پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی

وی با بیان اینکه با آرام شدن فضای منطقه و تخلیه هیجانات بازار، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده است، گفت: قیمت سکه به زیر ۴۵ میلیون تومان بازگشته است، قیمت طلای ۱۸ عیار هم که تا ۴ میلیون تومان بالا رفته بود الان به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده و همچنان روند کاهشی دارد.

این فعال بازار طلا و سکه ادامه داد: الان روند بازار نزولی است و بیشتر مردم فروشنده هستند. فعلا معاملات خیلی کم شده و تا حدودی متوقف است و همه با احتیاط عمل می کنند.

او با تأکید براینکه حباب سکه تا ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته بود الان به ۷ میلیون تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۲ میلیون و۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۷ میلیون و ۵۰۰ تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۳۴۳ دلار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =