باشگاه پورتو در بیانیه‌ای به رای داور برای طارمی اعتراض کرد

باشگاه پورتو در اعتراض به دیده‌نشدن پنالتی روی مهدی طارمی بیانیه داد و نوشت: یک پنالتی واضح دیگر برای پورتو سوخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پورتو در هفته بیست‌ونهم لیگ پرتغال در دیداری خانگی برابر فامالیکائو با نتیجه تساوی ۲ - ۲ متوقف شد. طارمی که مدت زیادی است نتوانسته بود برای پورتو گلزنی کند، در نیمه دوم گلزنی کرد تا چهارمین گل مهاجم ایرانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال ثبت شود.

بیشتر بخوانید:

انتقال مهدی طارمی به اینتر

در این دیدار یک خطا نیز در محوطه جریمه روی طارمی رخ داد که کادر فنی تیم پرتغالی اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور پنالتی اعلام نکرد و همین با واکنش باشگاه پرتغالی روبه‌رو شد. باشگاه پورتو در بیانیه‌ای با اعتراض به داوری در این دیدار نوشت: یک پنالتی واضح دیگر برای پورتو سوخت. این بار خطا روی مهدی طارمی دیده نشد و این سومین دیدار متوالی بود که این اتفاق برای پورتو رخ می‌دهد. این البته به معنای توجیه اشتباهاتمان نیست اما برخورد نامناسب با داوری‌ها به منزله چشم‌پوشی از کسانی است که به باشگاه پورتو آسیب می زنند. از ابتدای سال ۲۰۲۴ تیم به‌شدت از داوری آسیب دیده است.

به نوشته روزنامه آبولا، سرجیو کونسیسائو نیز بعد از این دیدار گفت: لحظه سختی برای همه است چون برنده نشدیم. چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. اشتباه‌هایی از طرف ما در زمین رخ داد، باید در نیمه اول بهتر کار می‌کردیم.

دیگو کاستا: احساس خجالت می‌کنم

دروازه‌بان پورتو نیز بعد از این دیدار گفت: وضعیت روحی ما خوب نیست. ما بد کار کرده‌ایم و باید به خودمان نگاه کرده و پیشرفت کنیم. انتقادهای زیادی وجود دارد ولی الان باید متواضع باشیم. این نتایج در شان پورتو نیست و باید بهتر عمل کنیم.

او درباره سوت‌های اعتراضی هواداران پورتو نیز گفت: واقعا خجالت می‌کشم. باید وضعیت روحی‌مان را بهبود ببخشیم. باید بهترین کار را برای باشگاه انجام دهیم و از این شرایط سخت عبور کنیم.

کاستا در پایان درباره اخراج اوانیلسون گفت: باید باهوش‌تر از حریفانمان باشیم. آنها می‌دانند که ما احساساتی هستیم و سعی می‌کنند ما را تحریک کنند. باید کنترل روحی روانی بیشتری روی خودمان داشته باشیم.

همشهری انلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =