مردم استان مازندران از پاسخ نظامی جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند

مردم شهرهای مختلف استان مازندران با تجمع در اقصی نقاط استان از پاسخ نظامی جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تشکر و از این اقدام حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ ۱۴۰۳ مردم شهرهای مختلف استان مازندران با تجمع خودجوش و سر دادن شعار، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی را پاس داشته و حمایت کردند.

رزمندگان سپاه جمهوری اسلامی ایران، سحرگاه یکشنبه ۲۶ فروردین‌ ۱۴۰۳، حملات پهبادی و موشکی گسترده و پیچیده‌ موفقی را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در خاک سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

این حملات در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به اشخاص و منافع جمهوری اسلامی در نقاط مختلف و حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، صورت گرفت.

این پاسخ نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین بین‌الملل، دفاع مشروع شناخته می‌شود که در پی خواست قلبی مردم در پاسخگویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی، طراحی و اجرا شد.

مردم ایران و آزادی‌خواهان دیگر کشورها از این پاسخ جمهوری اسلامی، بسیار خوشحال شدند و با تجمع در نقاط مختلف و سر دادن شعارهای حماسی از نیروهای نظامی ایران تشکر کردند.

مردم شهرهای استان مازندران با شرکت در اجتماعات و سر دادن شعارهایی از قبیل "رزمندگان اسلام، تشکر تشکر" و " مرگ بر اسرائیل" و "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" و "حیدر، حیدر" ضمن حمایت از رزمندگان اسلام، این شادی را در کنار هم جشن گرفتند.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =