به زودی لانه‌ی عنکبوتی اسرائیل فرو خواهد پاشید

محمدحسین رنجبر: ۱۰ کشور برای دفاع از اسرائیل تلاش کرده بودند، و این حاکی از آن است که اسرائیل چقدر آسیب پذیر است و لانه‌ی عنکبوتی آنها به زودی فرو خواهد پاشید.

محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان در رابطه با عملیات «وعده صادق» گفت: اتفاقی که دو شب قبل رقم خورد یک اتفاق ملی است، و هر کسی که دلبستگی به کشور عزیزمان ایران دارد قطعا خوشحال است.

رنجبر افزود: اسرائیل یک کشور ضد انسانی است که جنایت های بی شماری را مرتکب شده است، مانند مردم مظلوم غزه، و از همان ابتدای پیدایش خود با جنایت های بی شمار شناخته شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به تعداد زیادی از سرزمین های اسلامی حتی اردن و مصر که اکنون از اسرائیل حمایت میکنند نیز قبلا تجاوز کرده است.

محمدحسین رنجبر خاطر نشان کرد: این اتفاق نشان داد که یک عزم جدی در کشور ما وجود دارد که می‌تواند دشمن پلید را سر جای خودش بنشاند، و به همگان نشان داد که در برابر ظلم نباید سکوت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: از آنجایی که ۱۰ کشور برای دفاع از اسرائیل تلاش کرده بودند، و باز هم موشک‌های ایران به هدف برخورد کرد، ایران نشان داد که اسرائیل چقدر آسیب پذیر است و ان‍‌شاءالله لانه‌ی عنکبوتی آنها به زودی فرو خواهد پاشید.

رنجبر در ‌پایان گفت: امیدواریم حق مردم مظلوم فلسطین دامان پلید این رژیم صهیونیستی را بگیرد و منشایی برای یک نگرش جدید در کشورهای اسلامی و یک تحول مهم در خاورمیانه باشد.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1227254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =