دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند

اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تبریک و تهنیت به مقام معظم رهبری، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و نیروهای مسلح ایران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص حمله صهیونیستی اسرائیل اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و باذن خدا، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد و این آغاز پاسخ‌ پشیمان کننده در ازای خون‌های به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی در حمله به کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه است.

وی در ارتباط با پاسخ قاطع سپاه به اسرائیل بیان کرد: با اجرای عملیات غرور آفرین «وعده صادق» و با موشک باران سرزمین‌های اشغالی، کابوس وحشتناک صهیونیست‌ها تعبیر شده و لرزه بر جان اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم منحوس افتاد.

زینالی یاد آور شد: عملیات غرور آفرین سپاه بر خلاف عملیات غافلگیرانه و تروریستی صهیونیسم، کاملا آشکارا انجام شد و تنها پایگاه‌های نظامی را هدف قرار داد. وعده صادق عملیاتی بود که مظلومین عالم به ویژه مردم غزه را دلشاد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد قزوین در پایان با تبریک این موفقیت به مقام معظم رهبری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین ضمن عرض تبریک و تهنیت این موفقیت را به مقام معظم رهبری، جبهه‌ی مقاومت و تمام آزادی خواهان جهان، حمایت قاطع خود را از این اقدام غرورآفرین سپاه همیشه سرافراز، ارتش قهرمان و نیروهای مسلح اعلام می کند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227429

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =