روند اجرای طرح نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

استاندار مازندران با ابراز امیدواری در رفع برخی مشکلات و تخصیص اعتبارات لازم از شتاب گرفتن روند اجرای طرح زباله‌سوز ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، یوسف نوری، استاندار مازندران، عصر روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ با همراهی مسئولین استانی، شهرستانی و اصحاب رسانه از نیروگاه زباله‌سوز ساری بازدید کرد.

عملیات اجرایی این نیروگاه از سال ۱۳۸۸ آغاز شد که به دلایل مختلف به صورت نیمه‌کاره رها شده‌بود که در زمان تصدی استانداری سیدمحمود حسینی‌پور، در دستور کار قرار گرفت؛ اما بروز برخی مشکلات، ادامه کار را با چالش مواجه کرد.

استاندار مازندران، علت اصلی تاخیر در اجرای عملیات را اختلاف بین کارفرما و پیمانکار دانست و قول اتخاذ تمهیدات لازم در رفع فوری مشکلات را داد.

نوری به تخصیص اعتبار در بازدید وزیر کشور اشاره کرد و آن را بسیار موثر و کارگشا در شتاب‌بخشی اتمام پروژه دانست.

این مقام عالی استان، قرارگاه کربلا را مجری عملیات عمرانی محوطه و راه دسترسی به نیروگاه زباله‌سوز، معرفی و ابراز امیدواری کرد: سفارش تجهیزات و ورود آن به استان توسط پیمانکار در دست اقدام است و عملیات عمرانی محوطه و راه دسترسی به زباله‌سوز نیز توسط قرارگاه کربلا در حال انجام است تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری هرچه زودتر این طرح مهم باشیم.

مسئولین استانی و شهرستانی، میانگین پیشرفت فیزیکی ابنیه نیروگاه زباله‌سوز را ۹۷ درصد و در بخش تجهیزات را ۸۶ درصد اعلام کردند و ضمن ابراز امیدواری در رفع مشکلات فی ما بین کارفرما و پیمانکار و تخصیص اعتبارات لازم، از اتمام پروژه در مدت زمان کوتاه خبر دادند.

خبرنگار: توحید نجفی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =